Hallo allemaal, Ik heb 5 jaar geleden voor de tweede keer een mirenaspiraal laten plaatsen. Ik heb de luxe gehad dat ik 5 jaar lang niet ongesteld ben geweest. Omdat hij er na 5 jaar uit moest vonden wij het gelijk een mooi moment om voor een kindje van ons samen te gaan (vriend heeft twee zoons uit een eerdere relatie). Dus wij een afspraak gemaakt bij de huisarts, helaas kon deze de touwtjes niet vinden en werd ik doorwezen naar de gynaecoloog. Ander halve week later op 10 augustus had ik die afspraak. Met heel veel zenuwen daar naar toe gegaan en met heel veel zenuwen een uur in de wachtkamer moeten wachten kon de gynaecoloog binnen een minuut de touwtjes al vinden. Fijn gevoel was het niet maar gelukkig van korte duur. Ik heb ongeveer twee a drie dagen ligt bloedverlies ervan gehad. Tja en dan is het wachten, geduldig wachten totdat de menstruatie op gang komt. Ik wist nog goed van de vorige keer dat het 36 dagen duurde voordat ik mij eerste ongesteldheid had. Dus ik dacht nou daar ga ik dan nu ook maar vanuit, alles wat eerder is, is mooi meegenomen. En ineens gister op dag 24 werd ik ongesteld jeeeeej. Nu weet ik alleen nog niet wat mijn cyclus zal zijn maar het is op gang gekomen in ieder geval en eerder als verwacht. Dus we zitten in Rotterdam de 1 Nou dit was in het kort mijn verhaaltje in afwachten van een positieve test
Vandaag is mijn tweede dag menstruatie, normaal was de tweede dag altijd heel heftig maar het bloedverlies is zeer minimaal en de pijn in mijn buik die normaal bij mijn menstruatie hoort is er ook nauwelijks of niet. Is er iemand die dit herkent?