Niet ongesteld en negatieve test: frustratie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door littlemissme, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks ook voor jullie lieve reacties! Vind het wel heel jammer 😕 als het dan zo uitblijft de eerste dagen gaat mijn brein toch al snel op de zaken vooruit lopen en aan al het leuke denken

Benieuwd hoe het bij jullie gaat!

2. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    Dat kan ik me zo voorstellen littemissme.
    Dan is het toch even een moment van 'rouw' he?!

3. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    Goedenavond dames!

hier even een berichtje. Nog steeds niks! Nu heeft m'n vriend van het weekend een nachtje preston palace geregeld. (even ontspannen)
    zou beetje zuur zijn als ik dan ineens menstrueer maaaaaar dat zien we dan wel weer.

gaat er iemand morgen weer testen? Zo ja .. SUCCES! ik hoop op een positieve test!!!

4. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ah dat is vervelend Littlemissme, maar inderdaad nu heb je duidelijk en kan je verder naar de nieuwe ronde!

Ik heb geen idee NinaN of je een maand over kan slaan. T zou wel een goede verklaring zijn.

Dimisto lekker dat je even weggaat en lekker kan relaxen misschien heeft het wrl rrn goed effect:p

Ik ben ook nog steeds niet ongi:(/:)

5. nidi1

nidi1 Lid

10 jul 2014
    46
    0
    6
    Vrouw
    Hoi

Hier net hetzelfde aan de gang... nod gisteren of vandaag, al heel de week gigantisch lage rugpijn, zo erg dat ik er echt vervelend van word :(

Deze morgen om 6u test gedaan, negatief, was eigenlijk 2de plas, want om 3u deze nacht was te vroeg ;)

Ik snap er niets meer van...
    Na 1jaar en 10 maanden, waaronder 2 miskramen, beslist mijn lichaam om nog eens ff raar te doen... grrr!

6. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    Goedemorgen Dames.

Hier geen zwangerschap, maar ook geen menstruatie. Ik moest gister bloedprikken en ze heeft direct gekeken naar hcg. Maar dit was niet aanwezig.

Dus ik denk dat ik geen eisprong heb gehad ofzo? Ik zou anders echt niet weten hoe dit kan! apart! Nu maar weer wachten tot we weer kunnen 'klussen'.

Mango393: hopelijk voor jou dalijk wel een positieve test, want die onzekerheid is echt slopend!

Nidi1: succes met het wachten!!

7. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Goedemorgen allemaal,

Wat een onzekerheid toch allemaal hier echt vervelend.
    En dimesto wat vaag zeg van je ei sprong.

Nou hier helaas ongesteld geworden :(
    Op naar de volgende ronde dan maar.

X

8. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    Ik ben zojuist ongesteld geworden...
    Blij met dat de onzekerheid weg is, verdrietig omdat er geen kindje is...

9. nidi1

nidi1 Lid

10 jul 2014
    46
    0
    6
    Vrouw
    Hier ook ongesteld...

10. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ik heb al ruim een dag echt minimaal wat bruin bloed/slijm verlies. Dus vrees dat mn menstruatie dit weekend ook door gaat zetten :(

11. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Hmpff, nu leek de kans zo groot dat er tenminste eens dame uit dit topic een positieve test in handen zou krijgen. Maar t begint erop te lijken dat we deze maand allemaal gewoon een beetje later zijn? Nu ik nog ongi worden. Wel fijn dat bij sommige de onzekerheid weg is. Voor die dames succes in de volgende ronde!

12. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Ik snap er niks meer van. Donderdag dacht ik dat ik ongi ging worden. Klein beetje bruinig slijm maar daar bleef het ook bij dat is weer helemaal gestopt. Durf geen test te doen wacht tot maandag en als dan nog niks dan maar weer testen!

13. femku

femku Lid

24 nov 2013
    78
    0
    6
    Hier nog iemand die zich meld, naar zo'n topic was ik opzoek.
    Ik zit in ronde 2. Had maandag ongi moeten worden, kwam niks.
    Heb een regelmatige cyclus van 28 dagen (ook voor ik de pil slikte).
    Vrijdag test gedaan, negatief. Ook nog geen zwanger verschijnselen zoals misselijk zijn en meer plassen enz.
    Ik weet niet goed wat slim is, maar ik laat het los en wacht op de volgende ongi ronde, dat word week 32. Houd m'n cylus bij op een kalender.
    Iedereen suc6 met testen, hopelijk hebben we snel zekerheid.

14. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    Goedemiddag!

Ja het was wel erg leuk geweest dat er iemand positief zou testen he, beetje jammer.

Maar ik lees net dat er nog wachtende dames zijn! SUCCES! ik duim voor jullie.

Vanochtend iets wat buikpijn, en ja hoor! hopelijk breekt het door. M'n vriend zei al, dalijk innestelling! die schat, hij wil zo graaaaaag!

we gaan het zien, en anders zitten we straks gewoon weer met z'n allen te wachten op een positieve test!

Succes voor de nog wachtende dames.

15. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames! Even offline geweest, lekker van het mooie weer genoten en de frisse wind door m'n hoofd ;) en maar genoten van een wijntje.. (liever niet gehad natuurlijk maar dan maar even het beste ervan maken).

Het is toch wel heel apart, je zou denken wat zit er in de lucht!

Wat jammer Nina en de andere dames, wat je zegt Nina het is toch een beetje rouwen..
    Dimisto; hopelijk dan in ieder geval snel duidelijkheid en hoop dat je een fijn weekend hebt gehad!
    Mango393 nog geen duidelijkheid? vervelend hoor als je zo moet wachten :( ook geen symptomen van het een of ander?

Succes voor de dames die de volgende ronde ingaan. Pff nu maar weer een normale cyclus en niet deze gekkigheid..

En hoop voor de dames die nog op duidelijkheid wachten op een mooie positieve test!

16. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Whaaaaaaaa 8 dagen overtijd kon niet wachten tot morgen en nu deze test in handen! In het echt is die duidelijker. Jullie zien hem ook toch?
    Denk dan toch dat mn eisprong later was deze maand.

Bijgevoegde bestanden:

17. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Emsy! Gefeliciteerd! Dus toch iemand met een positieve test. Hij is op de foto ook echt duidelijk hoor. Super leuk!

18. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Emsy wat spannend! Ik zie het ook! Jeej toch een positieve test 😄😄 gefeliciteerd

Weten de andere dames al meer?

19. femku

femku Lid

24 nov 2013
    78
    0
    6
    Ik ben ongi geworden. Ben blij dat ik zekerheid heb. Alleen had ik eigenlijk vorige week ma. ongi moeten worden. Op naar de volgende ronde.

20. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Ook ik meld me. Ik heb PCOS in lichte mate, waardoor ik wel eens een eisprong oversla. Maar daar had ik de laatste tijd geen last van. Ik had een redelijk regelmatige cyclus voor mijn doen. Het is na mijn zwangerschap beter geworden. Ik ben nu ruim een week overtijd en ik test hartstikke negatief. Ik heb wel sinds gisteren een trekkend gevoel bij m'n bm. Door de test denk ik dat dit dan eerder richting ongi zal gaan. Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht en dan de 2e keer test.

Deel Deze Pagina