Niet ongesteld en negatieve test: frustratie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door littlemissme, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laantje89

laantje89 Lid

19 jul 2015
    8
    0
    0
    24/7 mama zijn ;)
    limburg
    Heel frustrerend idd...
    Ik had afgelopen vrijdag mijn nod...
    Maar bleef uit, zaterdag negatief getest, zondag wederom negatief getest... gistermiddag getest negatief... (ik heb behoorlijke test drang) hou niet van onzekerheid...

Gisteravond heeft het doorgezet

Succes! Hoop dat je positief test

2. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Balen dat het toch heeft doorgezet.

Ik heb nog 1 test liggen van het Kruidvat dus ik denk dat ik die over een week ga gebruiken. Het gekke is ik voel helemaal niks meer aan symptomen. Niet van zwangerschap maar ook niet van een naderende ongi.

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Hey dames! Ik ben nog steeds niet ongi. Ik ben nu op vakantie dus aan de ene kant wel fijn dat ik me daar niet druk over hoef te maken. Maar toch, de dag voor ik wegging (16-7) nog negatief getest. En nu dus weg en ga pas weer testen als ik in Nl ben 5-8 ennals ik dan weer nega test ga ik naar de dokter. t zit me niet helemaal lekker...

4. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat vervelend!! Die onduidelijkheid! Hoop dat je idd wel van je vakantie kan genieten en je snel meer weet!

5. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb al jullie verhalen meegelezen en was zelf ook op zoek naar dit onderwerp ! Dames die toch nog info zijn geworden wat vervelend maar inderdaad zekerheid !! Nu wil ik graag mijn verhaal kwijt.. Mijn eerste dag van laatste menstruatie was op 28 juni.. Op 2 en 8 juli "geklust" en ben nog niet ongesteld! Als het goed is heb ik een duidelijke ovulatie gehad rond 10/11 juli! Had wat bloedverlies en krampen en dokter zei dat het inderdaad op ovulatie klachten lijken. Ik heb gister ochtend getest, negatief, gister hele dag een constant raar gevoel in m'n buik gehad, ik dacht nu word ik vast ongesteld want het leek op menstruatie krampen.. Sinds 2 dagen af en toe last van pijnlijke steekjes in borsten en rommelende darmen! Heb ik te vroeg getest ? Ik zit redelijk in onzekerheid! Heb al zoontje van 7 en in dec 2013 mk gehad.. Beide keren redelijk laat positief getest! Hoor graag van jullie :)

6. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
    En mango393 ik du voor je !!!!!

7. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
  8. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames ik heb niet alles terug gelezen
    Maar ik ben bijna een week over tijd (morgen prcies) ik heb mn ei duidelijk gevoeld dus vandaar dat ik mn nod zo goed weet

Nog niet ongi maar ook geen positive test

Wat zouden jullie doen? Ik voel me wel zwanger
    Zou de huisarts hier in iets kunnen betekenen voor mij?

Bij de eerste teste ik 4 dagen voor nod al een knaller vandaar dat dit me erg onzeker maakt

9. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk he die onzekerheid !! Ik zal even dokters assistent bellen en gewoon advies vragen!

10. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Heb net het hele topic doorgelezen, wat een frustratie. En dan kom ik er ook nog bij ;) ben inmiddels 15 dagen over tijd en donderdag voor het laatst getest deze was negatief. Zou vandaag weer testen, maar durf niet zo goed. Bang voor de. Teleurstelling van weer een negatieve test

11. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ik durf ook niet zo goed te testen, heb nu ook niks in huis maar ga zo denk ik even naar drogist en dan morgen ochtend testen als er nog niks is! Succes dames !!

12. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
    Iemand al nieuws ? Ik heb wederom negatief getest vandaag :/

13. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik heb de stoute schoenen toch maar aan getrokken. Was zo bang voor een negatieve test, maar t was keihard positief.. Woehoe!

14. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Gefeliciteerd Friezin!!! Supergaaf en spannend! Klopt het dat je 11 dagen na NOD nog niet positief hebt getest? Het kan dus gewoon!:) Ik weet niet meer precies hoeveel weken/dagen overtijd ik ben maar ik zit op een cyclus van 43 dagen. Ik heb vorige week voor het laatst getest en ik hoop morgen of overmorgen nog een keer te testen. Morgenochtend lukt het niet want dan moet ik heel vroeg het huis uit. Misschien doe ik het dan niet met ochtendurine. Anders dus overmorgen. Toch denk ik niet dat het positief wordt. Ik denk eerder dat ik een cyclus over heb geslagen vanwege m'n PCOS. Ik voel me gewoon niet zwanger. Moet ik eerlijk bekennen dat we er ook niet mee bezig zijn geweest (maar ook niet iets gedaan hebben om het te voorkomen haha). Klinkt raar maar komt erop neer dat we het lot laten bepalen. ;)

15. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ja klopt 11 dagen, heb toen wel een goedkope test gebruikt. Nu een clearblue test gedaan. Weet niet of dat uitmaakt. Morgen ochtend gelijk de HA bellen.

Ben zo nieuwsgierig hoe ver we zijn.

Hoop dat jij ook binnenkort positief mag testen

Fingers crosst

16. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    Gefeliciteerd Friezin87! echt super!

17. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Goedemorgen, ik meld me ook even.

Hadden jullie wel menstruatie klachten als je overtijd was of totaal niks?

Ik ben net een maand gestopt met de pil en ik weet dat je Lichaam even tijd nodig heeft om alles weer te resetten.

Maar hiervoor altijd een regelmatige cyclus gehad.
    Ik heb nu dus sinds zondag mega menstruatie krampen en gister verveeld over de hele dag. Maar vooral Savonds als ik rustig op de bank zit.
    Sinds gister ook hele pijnlijke tepels (nog nooit gehad)
    Met vlagen misselijk ( maar kan ook komen doordat ik mezelf gek zit te maken?!?)
    Wel veel moe..

Test is inmiddels wel besteld😇 maar vind het zo eng en spannend..
    Misschien Verbeeld ik het me allemaal wel..

18. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik had in het begin wel steeds het gevoel dat ik ongi miest worden. Waren de eerste 4 dagen. Daarna hd ik vooral veel last van vermoeidheid en zoals mijn moeder vaak zegt last van opvliegers. Hihi

Ook heb ik erg last van maagzuur.

19. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Vorige week had ik echt m'n buien maar dat valt nu in principe wel mee..

Gefeliciteerd Friezin!!!

Nou morgenochtend toch maar een testje doen..

20. diaaan

diaaan Actief lid

17 apr 2013
    140
    0
    0
    Ik zit even mee te lezen...ik snap er ook niks meer van...
    Ik sluit me bij de wachtende dames aan...
    Ben zelf enorm moe! verder rommelt er vanalles in mn buik...de ene keer denk ik dat ik ongesteld moet worden...en dan is het weer een heel ander gevoel...
    Maar ik lees dat er hoop is ;) Gefeliciteerd Friezin87!

Deel Deze Pagina