Ja indd.. Maar het gaat in dit forum.. Over negatieve testen en niet ongesteld worden😂 Iedereen doet hard z'n best om het zo te gokken dat we raak schieten maar dat is altijd maar afwachten.. Kindje neem je niet maar krijg je
Gefeliciteerd Friezin! Wat fijn! Gelukkig ook goede uitkomsten 😄 wij zijn inmiddels met de volgende ronde bezig. Zo spannend! Mn cyclus lijkt nu weer zo lang, heb nu maar ovulatietesten gebruikt.. af en toe snap ik er niks van! Succes dames die nog op het wachtbankje zitten! 👍👍👍
Gefeliciteerd Friezin87 !!! Hier nog steeds niks en vandaag steekjes in m'n onderbuik maar geen spoor of symptoom van menstruatie .. Spannend !!
hallo dames, ook ik ben een wachtende op het bankje ik ben sinds 2 maanden weer aan de pil. afgelopen dinsdag (21-7) de laatste pil van de strip ingenomen. nu ben ik vrijdag (24-7) en zaterdag wat bloed verloren maar heeft mijn menstruatie niet doorgezet. vandaag (28-7) een klein beetje bloed (bruin/rood) verloren. verder ben ik moe en behoorlijk emotioneel. ik heb donderdag (22-7) een test gedaan maar deze was negatief. wie weet wat ik het beste kan doen? alvast bedankt... friezin gefeliciteerd!
Hartstikke negatief hoor.. Nu maar hopen dat de menstruatie snel doorzet.. Want deze pijn voor niks is ook niet alles..
Ah wat minder en inderdaad hoop dat het dan snel doorzet!! Dan hen je zekerheid! Hier nog niks en vreselijke rugpijn toch nog maar afwachten ..
Nou vandaag op dag 44 (een week na de 1e test) weer een spierwitte negatieve test. Het is nu echt uitgesloten dat ik zwanger ben haha. Op zich is dat wel een fijne gedachte, ik drink er een wijntje op vanavond. Voor ons geen volgende ronde. We zien het wel. Voor andere dames, succes!
Het is toch wat.. Balen zeg!! Wel al naar ha geweest ? Of heb ik niet alles goed gelezen en heb je dat al gedaan?
Hier nog zo één.. Ben pas gestopt met de pil. Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 22-6. Heb gisteren twee testen gedaan, hartstikke negatief. Waarschijnlijk een lange cyclus
We verschillen 1 maand denk ik toch? Ik ben sowieso niet van zon lange cyclus uitgegaan qua klussen dus het zal wel afwachten zijn tot de volgende ronde
Ik moest 27 juli ongesteld worden, en vandaag nog steeds niet ongesteld.. we zijn bijna een jaartje bezig nu om zwanger te geraken.. het is de eerste keer dat ik overtijd ben, en heb een tweede ronde clomid achter de rug. Testen zijn tot nu toe negatief, wat denken jullie?