Ik moest nog weekje afwachten met testen was advies! Dinsdag dus uiterlijk tenzij ik daar voor menstruatie krijg ! Morgen avond afscheids feest van m'n broertje pf kan er nu nog niet echt naar uit kijken haha en jij wanneer hebben ze de uitslag ?
Spannend hoor! Maar wat denk je zelf? Of geen voorgevoel ? Ik krijg vammiddag horen als goed is?? Is me eerste keer en voel me totaal anders en heb nooit uigebleven menstruatie maar door die testen heb ik geen hoop in..
Had eerst wel goed gevoel en symptomen zijn er zeker wel, vorige keren wist ik het ook zeker al voordat ik überhaupt een test had gedaan! Maar nu weet ik het niet hoor.. Had net bij afvegen ineens klein wit slijmpropje geen idee wat dat betekent ? Maar is altijd spannend, eerste X of niet symptomen zijn ook steeds anders nou ik hoor het vanmiddag van je!? Duim met je mee hoor!
I hope so, want had me ei wel gevoeld dat me mensturatie uitblijft vind ik heel raar nooit meegemaakt
Haha ja he! Nou ik wacht nog paar dagen en probeer me te focussen op m'n zoontje en morgen feestje ! Even afleiding
Ik zit zelf aan de pil en ben hem een paar keer vergeten..nu heb ik vorige week woensdag mijn laatste pil genomen en dan wordt ik normaal zondag ongesteld..maar nu nog steeds niks..heb de dokter al gebeld en die zegt gewoon weer slokken..en ook negatieve testen..ik krijg ineens de angst van de overgang
Hmm lastig he ! Je gevoel volgen, heb je wel symptomen ? En overgang heb ik geen ervaring mee.. Succes..
Gisteren dan eindelijk na 45 dagen weer eens de rode duivels mogen ontvangen. Gelukkig wordt het geen doktersbezoek! Ik blijf duimen voor de andere dames!