Ik heb net heeeel licht positief getest ! Morgen ochtend nog een keer en anders gaat de ha verder testen ! Toch beetje onzeker door lichte streepje ..
Hey dames! Ik zit nu op dag 56 en nog geen druppel. Wel zere tepels en af en toe een soort krampje of steek bij de baarmoeder ofzo. Woensdag kom ik thuis van vakantie en ik heb nog een test thuis liggen dus maar even testen dan. Heb nog nooit zo een lange cyclus gehad. Spannend is t wel. Maar ik denk dat het een doktersbezoek word. Succes aan de andere dames.
Waar ben je op vakantie? Zou je cyclus ontregels geraakt kunnen zjjn door weersveranderingen? @romama1987 op de foto is het slecht te zien, ben zo benieuwd of het streepje donkerder wordt!
Och je geduld wordt wel op de proef gesteld! Nog heel even en dan weet je hopelijk meer! ik blijf voor je duimen!
Ahh wat spannend !! Wel fijn dat je genoeg afleiding had hier nog steeds niet duidelijker.. Morgen naar de ha voor test ! Succes !
Nou ik zie een streepje hoor! Ik zit in het zelfde schuitje, op dag 43 en nog steeds geen mentruatie... Vanmorgen weer negatief getest en ik zit er helemaal door heen! Ik snap het niet, want ik heb zooooo veel symptomen die ik de afgelopen 8 maand Nog niet eerder heb gehad: gisteren zelfs een druppel vocht uit m'n tepel! 😨 Succes met afwachten dames, ik blijf lekker mee lezen! _______________ Eind november '14 gestopt met de pil 45-38-24-30-43-24
Jaa erg he haha! Ja misschien moet ik dat toch maar doen.. Ik heb vandaag weer getest maar helaas geen tuurstreep ofzo.. Ik word er zo langzamerhand wel gek van hoor! Maar ik vind het zo gek , want ik heb er nu twee gedaan maar mijn controlestreep is veel lichter dan die van jou... Of lijkt dat zo?
Ja hij lijkt wat lichter , maar op eerste foto zie ik wel wat of zie k nu gewoon overal streepjes ? Haha lijk wel gek! Vandaag verschrikkelijke rugpijn, moe, emotioneel en ineens vreselijke buikpijn op en af ben toch bang dat het niet goed gaat komen ! Ik wacht het morgen af, denk dat jij ook beste even ha kan bellen voor advies en evt afspraak ? Successs!!
Och vertel mij wat heb er uren naar zitten staren 'n maak mezelf helemaal gek, heb nu geen testen meer in huis dus laat het gewoon even op me afkomen! Het kunnen symptomen zijn toch? Heb je alweer een test gedaan vandaag en is ie wat opgelopen? Ik heb nu ook weer menstruatie krampen en witte afscheiding, maar m'n borsten zijn ook nog wat gevoelig en had gisteren een witte drup eruit en dat vind ik nog wel het meest rare want over het algemeen heeft dat niet zoveel te maken met een eventuele zwangerschap geloof ik.. Nouja ik wacht het nu gewoon af, in ieder geval een paar dagen (als ik het volhoud) en dan test ik volgende week wel weer. Ik hoop toch dat ie bij jou mooi op loopt want ik zag er toch echt 1 hoor!
Gek allemaal.. Ik ben vanochtend bij de ha assistente geweest maar daar was ie negatief vanmiddag bellen naar dokter voor advies en evt bloed prikken! Wil sowieso weten waar al die buikpijn enz vandaan komt want iets voelt er niet goed/anders .. Hoop dat je t een week vol kan houden, gewoon veel afleiding zoeken en genieten van het mooie weer!!
Nou mijn ha denkt aan vroege miskraam aangezien ik zo erg buikpijn had gister moet nog week wachten op menstruatie of eerder komen als ik weer erge buikpijn heb ! Helaas, hoop voor jou beter nieuws lies1994!!
Oh nee bah wat kloten!! Hoe voel je je ? Is die buikpijn na de licht positieve test gekomen? Sorry heb je denk ik niet helemaal goed gevoeld, ik zal nog eens terug lezen. Heb ook een urine test gedaan daar? Jaa ik ga m'n best doen, ben zo bang dat Ik gewoon niet ongesteld word door stress ofzo.. Ik dacht echt dat het deze maand zo ver was😐 Hou me op de hoogte als je wil! Ben benieuwd wat de uitslag wordt! ________________ 45-38-24-30-43-24-RONDE 7
Oh nee toch.. zie nu pas je berichtje .. Wat balen zeg, toch een bloedtest gekregen? Hoelang ben je nou bezig meid, heb je dit al eerder gehad?