Hallo Dames, Even een vraagje, als je je eisprong hebt ligt je baarmoeder dan laag? Gisteravond hebben mijn lief en ik gevreeën, maar dit deed nogal zeer in mijn buik. Eigenlijk had ik al de hele avond steekjes in mijn buik. Betekend dit dat het mijn eisprong is, of dat ie eraan zit te komen? Alvast bedankt. Liefs Mona
Hey Mona, ik voel soms 'halfweg' mijn cyclus ook steekjes in mijn zij. Ik denk ook dat dit m'n eisprong is maar ben nog niet zeker. Ben deze ronde begonnen met ovulatietesten om te zien of het klopt. Heb sinds 2 dagen weer die 'pijn' en heb sinds gisteren een licht streepje op ovulatietest dus ik denk het wel... Ik weet natuurlijk niet wàt je precies voelt maar er zijn wel meerdere vrouwen die hun eisprong voelen hoor! Nu maar hopen dat het een goed eitje is en dat er een visje is dat het snel vindt! Lieve groetjes, Elke
dankjewel elke, Ik heb geen steekjes in mijn zij, maar meer op het midden van mijn buik, en rond mijn schaamstreek. Ik heb ook wel ovulatietesten gebruikt, maar was te ongeduldig, haha, om te wachten tot ik m'n eisprong had gevonden. Ik hoop voor jou dat je ook binnenkort je ei hebt, en dat er een visje is die het snel vindt, haha. Liefs mona
heey mona! bij mij is dit wel zo, vanaf het moment dat ik het meest vruchtbaar ben tot na mijn ei heb ik dat gevoel!
Ik heb rond mijn eisprong ook een paar dagen last van "eipijn". Bij mij steken aan de zijkant (meestal vooral links). Je bmmond staat bij ovulatie juist heel hoog en is zacht en ietsje open. Na je eisprong sluit ie weer, wordt harder en gaat weer lager staan. Kan dus ook goed zijn dat je eisprong al net geweest is als je bij het vrijen de bm voelde...
mona ik had zaterdag een positieve ovulatie test ('smorgens getest) en voelde later in de middag een kramp in mijn linker zij dat zou de eisprong kunnen zijn geweest. maar dat is bij iedereen anders