Klein wondertje

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Marbeer, 4 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marbeer

Marbeer Nieuw lid

4 okt 2008
    2
    0
    0
    Verpleegkundige
    Lelystad
    Dat is het voor mij...

Hallo allemaal, ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Mariella, 37 jaar en voor het eerst van mijn leven zwanger. Bijna 6 weken en nog erg pril dus.

De zwangerschap was absoluut niet gepland. Ik was keurig aan de pil en slikte deze gewoon op de gezette tijden. Mijn man ( sinds 20-08-2008) heeft nooit een kinderwens gehad. Ik wel en wij hebben regelmatig hierover discussie's gehad. Hij leek in de loop der jaren ook wat meer " minder anti" te worden. Langzaam aan wennen en hij was niet echt meer helemaal tegen het ouderschap. Hij was bang en daarom heb ik het ook zo maar even gelaten. Hij had even tijd nodig.

We zijn afgelopen augustus getrouwd en als huwelijksreis zijn we naar Maleisie geweest. Geweldig land. Bij terugkomst van onze vakantie voelde ik mij anders. Last van mijn borsten en misselijk. Omdat mijn menstruatie uitbleef heb ik woensdag 1 oktober een predictor gehaald. En wat ik al vermoedde bleek waarheid. Ik ben zwanger.! Terwijl ik gewoon aan de pil was. Nooit vergeten en altijd trouw geslikt.

Ik ben zo verschrikkelijk blij en euforisch. Mijn man is geschrokken en moet het even op zich in laten werken. Dit kost even tijd. Hij zegt ook: het is voor mij niet gewild maar wel gewenst. Hij is zelfs al namen aan het verzinnen.

Kortom een klein wondertje..... en ik ben er blij mee ( en manlief langzaam ook)

Groetjes

Mariella

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom terug en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.
    Fijn dat je man het langzaam aan ook erg leuk gaat vinden.

Liefs wolly :)

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Welkom! Wat een bijzonder verhaal zeg. :)

4. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Nou geniet er lekker van! En idd veel klets plezier, het is heel gezellig hier!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

6. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Welkom :D

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Welkom :D

Deel Deze Pagina