ehm.....help?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lieke84, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    #1 Lieke84, 4 feb 2015
    Laatst bewerkt: 4 feb 2015
    Voor de kerst ook al een hele vage test gehad, toen een positieve CB. Helaas na een paar dagen bloedverlies en later een negatieve test.

Tot op heden nog niet weer ongesteld geworden. Testje gewaagd. Ben nu niet bezig om zwanger te worden.... Nu deze test. Geen geconcentreerde urine.

Wat vinden jullie? Test even open gemaakt, kreeg anders een schaduwlijntje nu met lamplicht.

Bijgevoegde bestanden:

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik ben geen tuurder en ik zie nu ook niks. Het kan zijn dat door je miskraam je cyclus iets van slag is.. Of weet je zeker dat je je eisprong gehad hebt?

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik zie 'm helaas ook niet...

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Oe.....zie nu dat die foto ook wel slecht is..... sorry. Denk dat het met dit licht ook even niet beter wordt. Zal morgenochtend denk ik nog een testje wagen. Is namelijk eigenlijk de bedoeling dat ik weer met medicijnen begin, waarbij het dan niet de bedoeling is zwanger te worden.

5. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik denk wel iets lichts te zien

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dan zou je dus afgaande op je laatste bloeding rond Kerst nu dus al een tijdje overtijd zijn. En dan zou je toch een duidelijk tweede streepje moeten verwachten als je weer zwanger zou zijn.

Ik zie helaas niks op je test.

Doe anders even een Kruidvat 2 voor 5 euro. Die van jou is toch een Action? Kruidvat is gevoeliger.

Of de duurdere CB Digitaal.

Kan heel goed dat je cyclus van slag is na je miskraam.

7. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Balen zeg meid, het gebeurt helaas heel vaak dat vrouwen alsnog ongesteld worden na een positieve test, dan is er vroeg toch iets mis gegaan helaas. Hoe lang is dit geleden en hoe lang zijn je cyclussen (ongeveer)?

Ben benieuwd naar je test van vandaag, succes.

8. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik zie helaas niks op de test. Heb je er vanmorgen nog een gedaan? En heb je een regelmatige cyclus? Na een mk kan hij ook wat langer zijn.

9. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik lijk wel iets te zien, maar de foto is erg onduidelijk.

10. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, misschien heeft ze pas laat een eisprong gehad.

Ik zie ook in de verte wat. Heb je alweer getest?

11. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hi, weet dus niet hoe mijn cyclus is. Voel mijn ei ook niet. Vond het sinds de vroege miskraam (5 week ofzo) lang duren voordat er weer een ongunstig kwam. Vandaar dus een test.

12. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Probeer een foto te plaatsen van de test van gisterochtend. Streepje was wat duidelijker dan daarvoor. Echter zonet bloedverlies gekregen en een zere rug. Zal dan eindelijk wel mijn ongi zijn. Of er is wel weer een bevruchting geweest die niet goed is gegaan.
    Maakt op zich ook niet uit......

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knuffel voor jou. :(

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik zag t streepje wel..

15. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Thanks voor alle reacties!

16. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Vandaag nog een test gedaan die ik nog had liggen.
    Na een heel licht streepje woensdagavond en een iets duidelijker streepje donderdagochtend, kreeg ik vrijdag bloedverlies. Ook gisteren had ik nog bloedverlies (gewoon helder rood), vannacht en vandaag niks meer.
    Gaat allemaal anders dan ik gewend ben. In het verleden heb ik een bbz gehad..... Had verwacht dat de test helemaal wit zou blijven, maar hij is eigenlijk net zo als donderdagochtend. Een goede zwangerschap is het sowieso niet. Of geven de actiontesten altijd hele lichte streepjes? Heb ze eerder ook wel gebruikt, maar toen was ik ook echt zwanger, dus geen goed vergelijk.

Bijgevoegde bestanden:

17. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees steeds vaker dat action grijze streepjes geeft. Ik vind dit geen positieve test.

18. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Streepje is wel roze. Maar gebeurd dus vaker met deze testen zonder dat het iets zegt? Goedkoop dus toch duurkoop?

19. Dubbelbloed

Dubbelbloed Actief lid

25 sep 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm mijn test zag er zo uit toen ik een vmk had en op 9dpo van een goede zwangerschap. Enige wat je kan doen is even afwachten. Het kan 2 kanten op gaan. Succes!

20. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Bij mij blijft action echt altijd wit hoor als er niks was... Ik zou over 2 dagen nog eens testen.

Deel Deze Pagina