Goedemorgen, Ik heb vorige week vrijdag getest nadat ik niet ongesteld was geworden (NOD wist ik niet precies maar op dat moment had ik al ongeveer een week ongesteld moeten zijn), toen was de test licht positief. Zondag nog een keer getest en toen was ie negatief zelfs niet na een paar minuten.. Nu is het inmiddels een week verder, ik heb niet meer getest omdat ik verwachtte dat het wel zou komen maar nog steeeds niet... Ik heb nooit last van afscheiding en nu erg veel en het is dik en wit. Heb ook echt kwaaltjes als pijnlijke borsten/tepels, pijnlijke onderrug, pijnlijke buik, etc. Ik heb dit normaal nooit, ook niet als ik ongesteld moet worden. Ik ben eigenlijk bang om weer te testen omdat ik die teleurstelling niet wil, maar wat als ie nog steeds negatief is? Nog langer wachten of naar de dokter omdat beide dingen uitblijven?
Op welke dag in je cyclus zit je nu? Zou toch testen dan heb je uitsluitsel, die onzekerheid is ook niks. Duim voor je!
Nou dat weet ik eerlijk gezegd niet... We hebben pas deze maand besloten om weet te gaan proberen dus hebben tot begin van de maand condooms gebruikt dus ik heb het niet bijgehouden. Maar ik ben elke maand perfect op tijd geweest met mn cyclus. Ik geloof dat ik begin september voor het laatst ongesteld was. Ik ga idd toch maar testen maandag, ben nu een weekendje weg dank je wel in ieder geval!
Dus je bent nu al 2 maand verder, spannend zeg dan zou je test nu wel duidelijkheid moeten geven! Spannend. Laat je even weten hoe het af loopt?
Ja.. Vind het nu ook wel erg spannend worden haha. De eerste keer na stoppen met de pil duurde het 48dagen dus wellicht nu weer? Ik hou je op de hoogte