Wie gaat er ook voor een derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milla, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Zo als de titel al zegt, wie gaat er ook voor een derde kindje en wil er gezellig over komen beppen?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Milla: hier hebben we een tijdje geleden ook al eens een topic van gehad. Ik geloof dat de vrouwen die voor een derde gaan over het algemeen weinig tijd hebben om te beppen! :) Er waren er wel een aantal, maar het is al redelijk snel verwaterd.

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    nou ik heb heel wat te beppen hoor ha ha dus gezellig!
    Heb er toevallig gister ook aan gedacht om hem te heropenen dus goed gedaan milla!
    Ik heb een zoontje van 5 en kleine meid van 5 maanden en als ik weer een cyclus heb gaan we voor nummer drie dus ik kom gezellig met je mee kletsen!

4. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

hoihoi

wij willen ook samen een beebje, voor mij is dat nr 3 voor mijn huidige man de eerste, dus ben benieuwd of het allemaal nog eens gaat lukken want ik ben niet meer zo piepjong als bij mijn eerste kinderen hahaha(ouwe taart) ik hoop natuurlijk voor allemaal dat wij ook snel zwanger mogen worden ;)

trouwens mijn zoon wordt deze maand (alweer) 15jaar en mijn dochterje is 10jaar :confused:

5. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou , hier ook iemand die voor een derde gaat hoor !
    Al 3 jaar inmiddels :(
    Maar goed , operatie net achter de rug en we gaan er weer voor !
    Aanhouder wint zeggen ze :)

Groetjes Joyce

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    de tijd gaat snel he dames voor je het weet zijn ze groot onze kids(hoor mij nou ouwe taart ha ha )
    ik vind het zo gezellig een huis vol kleintjes en ben blij dat ik manlief heb weten te overtuigen van nr 3 ik wil zelf heel graag 4 kids maar hij vond 2 al genoeg och gooi ik straks gewoon mijn charmes weer in de strijd en wie weet....
    3 is ook super daar gaan we eerst voor dus duimen maar ik zal het ook voor juliie doen duim DUIM DUIM

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lammetje: hihi, ik heb er meer dan een jaar over gedaan om mijn man te vertellen dat ik graag een derde wou! En heb hem ook aardig moeten overtuigen dat het allemaal best zou kunnen. Helaas zijn we inmiddels ook een jaar verder met daadwerkelijk proberen. (Dus ik zit eigenlijk al ruim 2,5 jaar te wachten! :( ;) )
    Ik heb trouwens een dochter van alweer 6,5 en een zoontje van 4. Beide in 1 poging raak. Dus we hadden de planning om er nog eentje bij te hebben tegen de tijd dat de jongste 4 zou zijn :rolleyes: helaas blijk ik dus PCO te hebben en is het maar afwachten of we ooit nog zwanger zullen mogen raken. Ik ben inmiddels net met m'n derde ronde clomid begonnen.

@Joyce: hoe oud zijn jouw kids ook alweer?

8. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    Hey,

Hier ook voor kindje nr drie. Ik heb al twee zoontjes van zeven en vijf jaar, die niet kunnen wachten om een broertje of zusje te krijgen. Ik en mijn man hebben er jaren over nagedacht om een derde te nemen, en nu we verhuisd zijn en een kamer over hebben gaan we er voor!

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoi,

Ook wij gaan voor nummer drie en hebben twee meiden van 5 en 7 jaar.
    Mede omdat er gezondheidsproblemen waren bij de jongste en mijzelf en omdat er 5 jaar geleden is gezegd dat ik beter niet meer zwanger kon worden, hebben we er ook niet eerder aan gedacht.
    Nu alles goed gaat, gaan we toch voor de derde!

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    nou zie dames het loopt nog aardig vol hier dus veel meiden die voor een derde gaan gezellig!
    Hoop dat het voor ons allemaal snel raak zal zijn!
    giegel ik dacht er zit een beest op mijn puter maar dat was die van jou ha ha

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    :) Leuk he!

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ohw weer iemand zwanger die ik "ken" vind het zooo moeilijk ik wil ook zo graag grrrr
    hoe ga ik dit vol houden vind het zo moeilijk om geduld te hebben (ben iemand die graag de touwtjes in handen heeft dus extra moeilijk nu)
    hmm duimen voor ons allemaal lijkt me de beste oplossing

13. Milla

Milla Niet meer actief

Leuk dat we al met een aantal vrouwen zijn nu! Had eerlijk gezegd niet verwacht dat er veel belangstelling voor zou zijn! Super leuk.
    Hebben jullie ook allemaal de ruimte om bijvoorbeeld drie kinderen hun eigen kamer te geven? Wij moeten zelf de zolder verbouwen maar ik heb het er graag voor over.

14. Kaantje

Kaantje Lid

28 mei 2008
    32
    0
    0
    Aalsmeer
    Wij zijn net verhuisd, en hebben zelfs de zolder nog over, waar eventuel een vierde kan in de toekomst ;)
    Daarvoor hadden wij een huis waar onze twee jongens samen op een kamer slapen, dus een hele vooruitgang.

15. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ook wij maken een zolder maar het was niet nodig een stapelbed was ook goed geweest maar ik wil stiekem ook graag 4 kids (manlief nog niet)
    dus hoe meer kamers hoe meer lol!

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    nou dames het word ineens stil hier allemaal druk aan het bij klussen hoop ik!

17. Milla

Milla Niet meer actief

Pfoe 4 kinderen zijn er wel erg veel. Ik zeg nu dat ik dat niet wil, maar ja wie weet hoe ik me over een paar jaar voel.. En daarbij slik ik hormonen om zwanger te worden dus de kans op een meerling is ook best groot. Het is hoe dan ook welkom, maar of ik de bewuste keuze voor 4 kinderen zal maken, ik denk het niet.

Hebben jullie altijd al geweten hoeveel kinderen jullie willen?

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    idd, 4 kids is wel een heel vol huis he? Maar ook ik slik pillen, dus als het een tweeling zou worden, zou ik dat ook niet al te erg vinden eigenlijk :rolleyes: ;)
    Ik ben wel heel gek op kids, maar eigenlijk is het huis hier al vol met de 2 die we hebben! :) Maar ja...we hebben tóch nog een kamer over he ;) Die kamer is trouwens ook wel groot genoeg voor een tweeling :rolleyes:

Ik heb eigenlijk altijd 3 kids gewild. Mannetje wou er maar 1. Dus zijn we maar op het gemiddelde gaan zitten :). Maar inmiddels willen we die derde allebei heel graag! (Dat komt omdat wij verliefd zijn op babyvoetjes, die zijn zooooo schattig! :) )

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    oh ja die babyvoetjes zo lief vooral het kleine teentje innie minnie zo vertederend.
    maar ook de billen vind ik super van mijn dochtertje zon heel dik cellulitus kontje en een bovenbenen heerlijk en klein dikkertje!
    Wat voor medicijnen slikken jullie als ik vragen mag?

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lammetje: en het kontje van mijn zoon (van 4) is nog steeds zo schattig klein! :)
    Wij slikken clomid om een eisprong te bevorderen.

Deel Deze Pagina