Gevoel niet zwanger maar desondanks toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Prj, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prj

Prj Niet meer actief

Wij zijn bezig voor de vierde. Het is de eerste ronde. Bij mijn vorige zwangerschappen wist ik dat ik zwanger was. Dat gevoel is er nu niet.

Maar inmiddels zit ik op dag 40 (cyclus van 33 dagen) en nog niets geen voortekenen.

Heb al wel een dikke week een dikke buik, misselijk bij vlagen, moe maar dat gevoel is er niet. Zaterdag ook negatief getest. Ga woensdag weer een test doen als ik dan nog geen menstruatie heb. Ik test overigens altijd laat positief.

Hebben jullie weleens gehad de overtuiging dat je niet zwanger was en desondanks toch zwanger?

2. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    vandaag 9 DPO test is helaas negatief.

3. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik had helemaal geen gevoel dat ik zwanger was. Eerder het tegenovergestelde.
    Misschien is je eisprong nu later omdat je natuurlijk heel enthousiast bent dat jullie er weer voor gaan!

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    symptomen kunnen niet van een zwangerschap zijn. misschien griepje of spanning. maar geen bloed geeft moed. succes

5. Prj

Prj Niet meer actief

Hoezo kunnen symptomen niet van een zwangerschap zijn? Omdat ik negatief getest heb? Waarschijnlijk was het te vroeg. Ik heb vrijdag de 19e of zaterdag de 20e mijn eisprong gehad en ik testte in het verleden vaak pas laat positief dus kan best.

Vanmiddag in de speeltuin overviel mij wel ineens het gevoel dat het zo is. Dat herken ik van de andere zwangerschappen. Zou het dan toch?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Symptomen ontstaan door HCG. Als je daadwerkelijk zulke duidelijke symptomen hebt die van een zwangerschap komen, dan maak je dus ook al voldoende HCG aan en moet dat dus zichtbaar zijn op een zwangerschapstest! En dan moet die dus niet negatief zijn.

Door maar te denken dat je wel zwanger moet zijn ondanks negatieve testen, kun je je menstruatie ook uitstellen. Bovendien kan je lichaam daar middels symptomen ook nog eens op gaan reageren.

Maar ik hoop dat je lichaam niet voor de gek houdt en dat je volgende test positief is.
    Anders naar de huisarts voor een bloedtest.

7. Prj

Prj Niet meer actief

Ja dat is natuurlijk waar. We gaan het wel zien.

Mijn gevoel is dus heel sterk dat ik gewoon ongesteld moet worden maar dat word ik dus niet. Wil gewoon bloed zien zodat ik de volgende ronde in kan.

Deel Deze Pagina