Lieve meiden, Ik heb nu al sinds de eisprong allemaal klachten gehad daarna. Het wisselt en dan houd af en toe nog beetje op maar, sommige klachten blijven wel. Zoals pijn in me onderbuik en erg veel rugpijn. Me borsten deden eerst veel pijn maar nu valt wel mee. Misselijkheid in vlagen. Ik loop denk ik wel anderhalf week met het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dat gevoel van kramp en steek, en bij je vagina ongi gevoel. Nu ben ik een dag overtijd en heb gisteren negatief test gehad. Maar nog steeds gevoel van ongesteld worden maar komt er niks van. De dokter zegt ook van dat ik moet wachten, maar deze klachten zijn erg frustrerend al nu anderhalf week dit gevoel.. en nu echt 2 dagen continu dat gevoel. Heeft iemand dit ook zo erg gehad?
Wanneer ben je gestopt met de pil? Ik ben zelf namelijk kortgeleden gestopt met de pil en herken jouw ''symptomen'' wel. Ik heb ook al ongeveer twee weken het menstruatiegevoel en steekjes etc., maar ik vermoed dat dit bij het ''ontpillen'' hoort.
Jep, heel herkenbaar en dit hoort helaas zeer waarschijnlijk gewoon bij het ontpillen. Zit zelf op dag 34 van mijn eerste cyclus na meer dan 10 jaar pil.
Deze symptomen horen denk ik meer bij de aanmaakt van progesteron ( maak je aan na eidprong) dan bij ontpillen.. Hoe weet je wanneer je eisprong was?
Mijn eisprong heb ik gevoeld en getest ook met ovulatie test. Weet even niet zo uit me hoofd dacht tussen 29ste en 30ste. Toen kreeg ik ook echt eisprong pijn. En toen na de wc zag ik vruchtbaarslijm die herken ik ook echt. Gelijk getest ook en ovulatie test gaf constant smiley. En ook hou ik temperatuur bij.
Echt verschrikkelijk dat ontpillen las ook ergens op forum dat het wel 1 jaar kon duren klopt dat? Wel naar dat je dan steeds wat anders meemaakt. Het vervelende is sinds mijn laatste menstruatie 14 augustus ik geen rust heb gehad in me lichaam. Pijn van menstruatie dan eisprong pijn.. dan opgeblazen gevoel door eisprong daarna even rust dan weer pijn. Is gewoon om gek van te worden.
Ik snap er nu ook niks meer van. In je berichtengeschiedenis staat dat je op 10 september ongesteld hoorde te worden? En volgens dit bericht ben je nu pas een dag overtijd? Hoe heb je die 10 september dan bepaald? Wanneer was je ovulatietest positief? Je ovulatietest geeft niet de eisprong zelf aan. Die vindt binnen 48 uur plaats na de positieve ovulatietest. Een ovulatietest geeft de LH-piek weer welke de eisprong in gang gaat zetten. Dus positieve ovulatietest + 48 uur (2 dagen) + 14 dagen is je NOD. Het kan dus zijn dat je nog helemaal niet overtijd bent.
Dat klopt ik dacht dat de laatste keer op 10 was maar was in de war met de menstruatie ervoor. Toen ben ik gaan opzoeken wanneer ik precies ongesteld ben geworden dat was op de 14e. En dat klopt ik weet dat het binnen 48 uur kwam. Had getest op 28ste toen kreeg ik gewoon knipperende smiley. Dus dat betekent dat me lichaan er klaar voor was. En 29ste stilstaand smiley die 48 uur in de scherm blijft. Ik heb toen ook pijn gevoeld en vruchtbaarslijm gehad. Ik voel het ook tijd en temperatuur hou ik ook bij.
Los van het feit dat ovutesten en temperaturen niet altijd even betrouwbaar zijn, heb ik de ronde dat ik zwanger was ook last gehad van menstruatiekrampen. Ik was zelfs al tampons gaan halen op 11dpo omdat ik zeker wist dat ik ongesteld zou gaan worden. Toen ik op 15dpo nog steeds niet ongesteld was en nog steeds die krampen had begon er iets te dagen... De dag daarna had ik een vlaag van misselijkheid uiteindelijk heb ik op 18dpo voor het eerst getest en dat was een knaller gelijk. Dus ik hoop dat de krampen bij jou ook een goed teken zijn!
Mysterie opgelost om het maar zo te zeggen. Net beetje bloed gehad. Zal denk ik toch nog ontpillen zijn al die klachten. Heb nog niet veel bloed maar komt nog wel. Jammer maar helaas in iedergeval duidelijkheid.
't werd al eerder genoemd; maar de klachten die je beschrijft lijken ook goed te passen bij de stijging van je progesteron na je eisprong.
Kan je je temp kaart eens plaatsen? En temp je wel elke dag op dezelfde tijd (ook op vrije dagen) voor het opstaan en rectaal/via de billen?