niet ongesteld in stopweek

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door henkie24, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hoi

ik sliknu sinds 1 maand weer de pil ( goedkope versie microgynon 30;)) hiervoor had ik een mirena en 4 jaar zwanger geweest en daarvoor ook 10 jaar de pil. afijn na het wachten op mn eerste menstruatie na het verwijderen van de mirena dus weer begonnen met de pil. alleen ik had nu donderdag mn laatste en nog niks nada noppes, terwijl ik vroeger ook toevallig altijd donderdags stopte en dan werd ol zaterdag zondag toch wel ongesteld, wat moet ik nu doen? als ik het niet word toch gewoon weer beginnen vrijdag??? zwanger kan voor 99% niet. we hebben zelfs nog condooms gebruikt ivm eerste maand weer pil en antibiotica.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Je kan wel eens een menstruatie over slaan.
    Heb ik ook wel eens gehad toen ik net na mn bevalling aan de pil ging zat helemaal in de rats en was als de dood dat ik zwanger was.
    Heb toen de dokter gebeld en die zei dat ik gewoon weer met een nieuwe strip kon beginnen.

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb hetzelfde gehad in december...Na mn bevalling maar weer aan de pil gegaan (ook de microgynon 30, heet nu anders geloof ik). Werd netjes ongesteld elke maand en in december dus niet.Ik ging kapot van de zenuwen, de eerste is ook door de pil heen gekomen, en de vierde is met mirena spiraal geboren.
    Je snapt dat ik goed in de rats zat.
    Bern gewoon na een week weer begonnen en ik dacht we zien wel en GELUKKIG werd ik in januari gewoon weer ongesteld!

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

dan wacht ik maar even af.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Kan ook komen doordat de hormonen die in de mirena zaten nog in je lichaam zitten.

Deel Deze Pagina