Hallo Dames! Ik ben terug met een nieuw account ivm herkenning.. Ik slik alweer ruim 2 jaar mijn oude, vetrouwde pil sinds de geboorte van mijn zoon. Sinds mijn 13e of 14e al dezelfde en nooit geen problemen gehad. Nu zit ik in mijn stopweek en ik weet niet zeker meer op welke dag ik nu zit Gister bedacht ik me opeens dat ik helemaal nog niet ongesteld ben.. Even op een rij. Ik ben er zeker van dat ik nu sowieso 5 dagen gestopt ben met de pil en durf bijna wel te zeggen 6 of misschien zelfs 7. Normaal ben ik na 3 dagen ongesteld en bij uitzondering max 4. Ik heb seks gehad en ben èèn pil vergeten.. Snap dat de kans er dus inzit dat ik zwanger ben. Vraag me wel af hoe groot die kans nou is met 1 gemiste pil maar word ook altijd ongesteld in de stopweek. Wat denken jullie, moet ik gaan testen?
Zonder vervelend over te willen komen, maar de enige manier om erachter te komen is testen. Niemand kan ik de glazen bol kijken en weten wat er nu aan de hand is toch? En als testen negatief blijven zou ik me toch verder laten onderzoeken.
Hoe klein de kans ook is, de kans is er wel! Ik zou als ik jou was een test doen om het in ieder geval zeker te weten. Als die negatief is zou ik de huisarts bellen of die het nog kan testen.. Ik heb 1x onbeschermd seks gehad en binnen 12 uur een morning after pil genomen maar ik ben toch zwanger. Die kans is ook vrij klein
Ligt er denk ik ook aan wanneer je de pil bent vergeten. Maar zou als ik jou was eerst een test gaan doen voor je weer begint met de pil. Vriendin van mij is drie keer door de pil heen zwanger geworden, is gek maar kan echt haha
Al getest? En als je niet weet op welke dag je in de stopweek zit, hoe weet je dan wanneer je weer met een nieuwe pilstrip moet beginnen?
Ik wordt al ruim 2,5 niet meer ongesteld in de stopweek. Heel soms tussen door wat met afvegen ( 1x per 6 mnd ofzo) maar verder niks . Als je weinig baarmoeder slijmvlies maakt is er niks om af te stoten zij mijn huisarts. Voor de zekerheid echo gekregen van baarmoeder maar zag er netjes uit. Eierstokken waren verschrompeld dat dan weer wel en een zelfs niet meer zichtbaar maar ook dit kan komen door lang pil gebruik. Verder indd baarmoeder in rust stand. Het is trouwens sowieso een kunst menstruatie en als deze wegblijft is dat niet erg. Je eigen cycles wordt volledig lam gelegd dus wel of geen menstratie is alleen irri voor jezelf maar kan geen kwaad.
hier vaak de dag dat ik moest beginnen met de pil alsnog ongesteld geworden. zou dat afwachten en een testje doen. je stopweek is nog niet voorbij dus alles kan nog.