Heei alllemaall Titel zegt t al. Hoelang nadat jullie gestopt waren met de pil waren jullie zwanger geraakt? Ik zelf ben nu ongeveer 1.5 maand gestopt met de pil.
Ik ben in juni gestopt met de pil toen na mijn ontrekkingsbloeding 2 menstruaties gehad en 23-09 had ik een positieve test en nu 27 weken zwanger
Aahw wat leuk om te horen ! Beetje laat maar gefeliciteerd haha😊 Dat is best snel na drie maanden!
Wauw zo snel allemaal maar diana285 hoe wist je dan dat je zwamger was,aangezien je niet weet hoelang je cylcus is. Wachte je nog een maand met testen of had je veel symptomen van een zwangerschap
Oudste in juni 2007 gestopt met de pil en in november 2007 zwanger. Maart 2013 gestopt met de pil november zwanger ( mk) Pcos vastgeseld juni 2014 zwanger ( mk) Gelijk doorgegaan juli 2014 zwanger 20 maart 2015 bevallen van dochter.
Hahaha nou bij mij kwam het helaas niet zo snel als de overige dames na 1,5 jaar proberen de mmm ingegaan en nu IVF. Inmiddels 5 jaar verder!
Gestopt maart 1996. Voor het eerst zwanger (via mmm) in aug 2000. Eerst levend kind gekregen in dec 2004.
November 2015 gestopt met de pil en na 2 rondes zwanger, helaas werd dat een vroege miskraam. Nu maar afwachten wanneer het weer zo mag zijn
Voor de eerste december 2012 gestopt met de pil en maart 2014 positieve test. Tussen eerste en 2de geen pil weer gebruikt. Zwanger de maand dat mijn eerste 1 jaar werd. (de maand dat ik bv ging afbouwen).
April gestopt met de pil. September eerste echte ronde, die is helaas uitgelopen op een missed abortion. En de x dat het goed ging was ronde 7.
Bij de eerste direct na het stoppen met de pil. Had ook letterlijk ieder dingetje wat kon helpen gedaan haha.. Sochtend, benen in de lucht, sapjes, en weet ik veel wat haha. Bij mijn zoontje na een jaar naar de huisarts omdat ik nog nii zwanger was en er een knobbel op de litteken van de keizersnee zat. Dit bleek een breuk in het litteken te wezen. Kregen te horen na bezoek gynaecoloog dat het litteken van binnen ook niet goed genezen was waardoor het hechten van een vruchtje wat moeizamer werd. Vroege miskraam gehad en uiteindelijk direct weer zwangerschap van mijn zoontje en alles ging goed. Bij de keizersnee van hem werd ook de breuk hersteld. En nu voor de 3de ronde 2 zwanger