lange cyclus? ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje90, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje90

meisje90 Lid

4 sep 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen! Even het hele verhaal
    Ik moest van de dokter stoppen omdat ik te veel last had van bloedingen! Mijn man moest daar aan wennen omdat hij nog geen kindje wou! Ma zo op een dag zei hij dat hij er klaar voor was! Ik helemaal blij! Ma nu et probleem! Mijn eerste cyclus daarna duurde 71dagen en zit nu weer op dag53 en nog niks word et gek van! Slik nu ook pmp voor regelmatige cyclus ma helpt dus niks! Word bang van! Kan iemand mijn onzekerheid weg nemen? Bedankt alvast! Groetjes

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Je moet zeker 6 maanden rekenen (en soms langer) dat je kunt ontpillen... Dus ik zou mij nog niet te druk maken. Al weet ik uit ervaring dat je dat snel toch gaat doen... Hoe meer stress je hebt hoe langer de menstruatie uit kan blijven, lastig maar het werkt helaas op je cyclus...

Succes meid...

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik snap dat je het frustrerend vindt dit.....misschien ovu testen gaan gebruiken?

4. meisje90

meisje90 Lid

4 sep 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die testen vind ik nu nog te duur! Wil gracht korter word! Is er hoop? Of moet me zorgen maken? En heeft dit te maken met mijn vruchtbare heid? Bedankt

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je kan gewoon een eisprong hebben aar wanneer je die hebt dat is dan moeilijk , je kan ook gaan tempen. ;)

6. meisje90

meisje90 Lid

4 sep 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat wou ik gaan doen, als me rode duivels komen! Maar op internet staat dat als je cyclus langer dan6weken is je geen ei sprong heb! Is dat zo? Ik kon ook niks opmerken aan mijn slijm! Moeilijk allemaal

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Durf ik niet te zeggen eigenlijk sorry........misschien aan de vk op het forum hier vragen .?

8. Pearl Amor

Ik heb van nature maar eens in de 4 maanden een eisprong (deze word nu door middel van medicijnen gereguleerd)...

Maar je bent net gestopt met de pil, dus dan duurt het vaak allemaal wat langer..

9. meisje90

meisje90 Lid

4 sep 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, fijn dat jullie reageren! Maar ik hoef dus niet zorgen te maken?het komt altijd terug zoals het hoort? Als goed begrijp! Ja idd dat denk ik ook! Ma hoor ook dat het wel meteen goed terug komt? Voel me zo onzeker! Sorry! Bedankt

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Geen sorry zeggen! Ieder lid op het forum heeft weleens last van onzekerheid, vooral als je net gestopt bent met de pil.

Maar het kan inderdaad lang duren voordat je lichaam weer alles zelf doet, en dat je cyclus regelmatig word.
    Geef je lichaam wat tijd meid. :)

11. Pearl Amor

Ja dat kan nog goed terug komen... Ik heb toevallig de pech PCO te hebben, en daardoor maar eens per 4 maanden een eisprong.
    Maar normaal zou het binnen 6 maanden terug moeten komen ongeveer...

12. meisje90

meisje90 Lid

4 sep 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké!ik zal het de tijd geven! Pff moeilijk hoor! Hadden jullie ook lange cyclus en die onzekerheid? Bedankt

13. Pearl Amor

Ik had vreemd genoeg 2 goede cyclussen en daarna op eens lange cyclussen... Snap je onzekerheid heel erg goed...!!

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik had alleen maar lange cyclussen, maar heb ook pcos..

Snap je onzekerheid ook heel goed, veel succes meis!

15. Pearl Amor

Ik heb ook PCO, met wel 2 goede als start, waarschijnlijk juist door de pil en daarna een van 119 en 88 dagen...
    En ook met medicatie is hij zeer onregelmatig...

Maar op zich kan het gewoon helemaal goed komen...

16. meisje90

meisje90 Lid

4 sep 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké maar dit is mischien stomme vraag, maar als je kijk na symptomen daarvan, is het eigenlijk dat je overgewicht heb en een vette huid? Is dat ook altijd zo?

17. Pearl Amor

Nee dat is niet altijd zo. Vriendin van mij heeft onder gewicht en pcos. En ik heb een vrij droge huid..

18. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Er zijn ook meiden met pcos die verder geen klachten of symptomen hebben, dat zei mijn gyn..
    Alleen dan de 'kralenketting' op de eierstokken..

Deel Deze Pagina