Niet ongesteld maar wel een temperatuurdaling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bodyfit, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bodyfit

bodyfit Nieuw lid

2 sep 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Afgelopen vrijdag (nu maandag) had ik ongesteld moeten worden. Donderdag was mijn temperatuur al gezakt, maar er is op vrijdag alleen wat roze afscheiding uit gekomen. Ik dacht dat ik ongesteld was (zou worden) maar ik had zaterdag al geen tampon meer nodig, al kwam er nog wel een beetje licht roze vloeistof uit. Zondag en maandag had ik wat bruineverlies. Mijn test vanmorgen was negatief. Verder heb ik enorme (menstruatie)krampen gehad, waar ik normaal gesproken geen last van heb. Verder ben ik deze maand erg moe, chagrijnig en ben ik dit weekend erg misselijk. Het is alsof ik mezelf niet ben.
    Ik ben al 5 maanden van de pil af.

Weten jullie wat er aan de hand is? Misschien dat mijn menstruatie niet doorzet of overslaat? Mijn temperatuur vanmorgen was nog steeds laag (sinds donderdag). Vrijdag twee weken geleden heb ik geovuleerd, dit heb ik gevoeld dmv steekjes en de dag erna was mijn temperatuur gestegen.

Iemand ervaring mee?

xoxo

2. eline23

eline23 Niet meer actief

Goeiemorgen:D

Meestal als je temperatuur zakt betekent dit dat je menstruatie eraan gaat komen,dit was bij mij altijd wel het geval.

Je zegt als ik het goed gelezen heb dat het aankomende vrijdag pas 2 weken terug is at je geovuleerd hebt,maar volgens mij als ik het goed heb is je nod dan ook pas aankomende vrijdag.

Hoop voor je dat je toch een posi test krijgt!:)

3. bodyfit

bodyfit Nieuw lid

2 sep 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Eline,

Ik heb 16 augustus geovuleerd en het is nu 2 september (2,5 week verder). Afgelopen vrijdag moest ik ongesteld worden. Ik ben al vier dagen over tijd. Wel roze en bruine spotting gehad en mn temperatuur is laag vanaf afgelopen donderdag, geen menstruatie, maar wel krampen gehad.

Ik weet dus niet of mijn ongesteldheid nog door gaat zetten, of dat ik het oversla of ben ik misschien zwanger? Normaal gesproken ben ik het op tijd met normale bloedingen en geen misselijkheid en/of zoveel kramp.

Is er iemand die dit ook heeft gehad of weet wat het heeft te betekenen?

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Heb je een link naar de tempkaartje? Dan kan ik even meekijken:)

Wellicht heb je deze ronde een hele lichte ongi gehad.. Vreemd.. Bij een tempdaling wordt ik meestal de volgende dag ongi.

5. bodyfit

bodyfit Nieuw lid

2 sep 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Flora,

Hierbij mijn temperatuurkaart.
    Wat vreemd is dat als het een lichte ongi is, dat ik dan zoveel kramp heb. Ook vandaag heb ik een constante kramp in mijn onderbuik en alleen maar bruine spotting.

47d697 Ovulation charts on FertilityFriend.com

6. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Rare situatie, je zou inderdaad al ongesteld moeten zijn. Tenzij de spotting je ongesteldheid is... Een temperatuurdaling op het einde van de cyclus wil zeggen dat je progesteron daalt en je lichaam zich klaarmaakt voor je ongi. Progesteron is nodig voor de innesting van de eicel en de verdere groei. Als dit er niet is is er geen zwangerschap mogelijk. Misschien sla je gewoon een menstruatie over, komt wel eens voor. Of je moet nog echt ongesteld worden...

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Bij mij duurde het afgelopen keer ook 3.5 dag voordat het echt doorbrak.. Temp was ook laag..

Deel Deze Pagina