wat zou je doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleur76, 3 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    hallo ik zit met een dilemma.

vorig jaar ben ik met behulp van clomid zwanger geworden omdat ik PCO heb/had.
    Nu ben ik in november bevallen van een prachtige dochter.
    Misschien dat we over 2 jaar wel weer ene kleintje erbij willen.

Ik weet niet hoe mijn cyclus is. Of die goed is of weer PCO.
    Ik ben nu al bijna 2 weken over tijd. We hebben 1 x onveilig sex gehad, op het moment dat (als mijn cyclus 28 dagen zou zijn) ik mijn eisprong zou hebben, kwamen we later achter. Niet echt slim dus.

Ik heb vorige week 1 test gedaan van kruitvat die was behoorlijk negatief. en vanmorgen een test van de DA eigenmerk. ik zag een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje alleen als ikhem op een bepaalde manier in het licht hou zie je iets heel heel licht.

Ik hoop niet dat ik zwanger ben ten eerste omdat mijn dochter pas 4 maanden is en deze dan zelfde periode uitgerekend zou zijn en we denken dat we het financieel niet redden. Hebben behoorlijk wat schulden enzo.

wat zouden jullie doen?
    ik ga zo nog een test van clearblue halen. maar durf eigenlijk niet te testen.

Pff ben 1 en al zenuw joh wil je niet weten.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zou voor de zekerheid toch nog een test doen
    dan weet je waar je aan toe bent.
    misschien over een paar dagen zodat hij wat duidelijker is

heel veel succes

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ik zou inderdaad ook nog een test doen.
    Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Nu blijf je gissen waardoor de stress alleen maar meer toe neemt!

Heel veel succes en hou ons op de hoogte?

liefs

4. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Inderdaad niet zo heel slim als je er echt nog geen kind bij kan hebben, maar dat terzijde.
    Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik morgenochtend nog een keer testen met ochtendurine en als de test onduidelijk is de huisarts bellen voor een bloedtest.
    Als de test positief is en je wil het kind niet, dan mij je het wel aan mij geven hoor ;)

Sterkte!

5. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    na 1,5 week zou ik toch wel een duidelijker streepje moeten zien.

Misschien is het wel gezichtsbedrog. je ziet het echt bijna nie

6. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

kun je er geen foto van maken? dan kijken we met je mee

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ik zou nog een test wagen..
    Dan weet je indd waar je aan toe bent.
    Als je in de stress zit kan je ongi ook daardoor uitblijven..

8. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Gewoon nog een keer testen, dan weet je waar je aan toe bent! Hou je ons op de hoogte?

9. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ik zou ook nog eens kijken als ik jou was anders word je alleen maar zenuwachtig en dat helpt er niet bij

xx blom

10. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Tja ik denk dat je sowieso nog een keertje moet testen nu weet je eigenlijk nog niks.
    Het valt niet mee om dit allemaal te lezen. Ik snap wel dat je nu eigenlijk nog geen tweede kindje erbij kunt hebben en ik bedoel dit echt niet gemeen of zo maar wij willen zoooooooooooooooo graag een kindje en zelfs wel twee en bij ons wil het nog niet zo lukken en dan lees ik jou verhaal en dat is toch best moeilijk. Jij wil eigenlijk nog geen tweede en misschien ben je zwanger terwijl wij zo ons best doen en het niet wil lukken....

Deel Deze Pagina