Volgens mij heb ik nu al m'n eisprong...Ik weet het niet 100% zeker, want ik gebruik geen ovulatietesten enzo. Meestal voel ik m'n eisprong, doorgaans ergens rond dag 14. Maar momenteel voel ik die specifieke buikpijn nu al!! En dit is nog maar dag 9 van m'n cyclus...Ik ben notabene net van mijn af! Kan dit? Heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik word altijd op dag 29 of 30 ongesteld. Als ik nu al m'n eisprong zou hebben, dan zou ik in theorie toch ook veel eerder ongesteld moeten worden...? Ik snap er niks van!
Ik ben hierdoor ook wel eens in de war geraakt, maar achteraf bleek dan dat ik mij toch had vergist wat betrefd me eisprong. Dus ik zou gewoon je normale cyclus aanhouden, als je idd zo snel al een eisprong hebt wat me onwaarschijnlijk lijkt dan is je cyclus dus 5 dagen korter dan normaal als het goed is. Groetjes
Hai Rozijntje, Dank je wel voor je snelle antwoord. Jij hebt dus ook weleens eisprong-pijn gehad, zo vroeg in je cyclus, maar je werd dan toch gewoon op de 'normale' dag ongesteld? Hopelijk is dit inderdaad gewoon iets geks tussendoor. Ik schrok ervan, omdat ik mijn ei niet wil missen, en mijn hoofd stond de afgelopen dagen -zo vlak na mijn menstruatie- nou niet bepaald naar een vrijpartij. Ik zit inmiddels echter in ronde 8 en zou er ontzettend van balen als ik door een onverwacht vroeg en daardoor gemist ei, deze maand geen enkele kans op een zwangerschap maak. Mm, nou ja, time will tell Liefs, Lonit
Hoi Lonit, sterker nog die keren dat ik dat dacht werd ik juist iets later ongesteld raar genoeg. Misschien ben je te gefocust op elk pijntje enzo. Ik kan het vooral merken aan dat cervix slijm als ik dat niet heb dan heb ik ook geen ei nog, dat is dus heel duidelijk bij mij. Ik begrijp dat je al die dingetjes voelt enzo ik herken dat wel. Het lijkt wel alsof elke cyclus anders altijd bij mij, en misschien bij jou ook en dat maakt mij soms wel onzeker. Je bent vast snel in verwachting, ik hoop het voor je in ieder geval. Liefs
Ik zal het eens goed in de gaten houden Misschien ben ik er inderdaad wat te gefocust op, maar meestal begint dat pas vanaf die 14e dag Ik was er nu eigenlijk helemaal niet mee bezig, maar vanmiddag voelde ik ineens die specifieke, zeurderige eisprong-pijn rechts onderin m'n buik. Ik voel het nu nog steeds, dus ik had echt zoiets van: huh? Eisprong? Neeeee, dat kan toch niet? Ik merk het verder wel. Er zit ook niets anders op. Hopelijk raken we allebei snel in verwachting! Jij ook succes. Liefs
Hoi, ik denk dat als je het idee hebt dat je er nietzo op gefocust hebt het dan is wat ik ook vaak heb. Bij mij verschillen de cyclus kwaaltjes per maand namelijk heel erg, alleen me cervix slijm kan ik echt vertrouwen haha.. Wij gaan pas in november voor een kleintje klussen dus dat duurt nog even haha.. maar ik ben er al heel erg mee bezig allemaal enzo. Groetjes
ik dacht ook altijd mijn eisprong op dag 14 te hebben, maar deze keer voelde ik ook die pijn al op dag 8. dus hebben we dan ook geklust en zie het resultaat na 14 rondes proberen
Ik had mijn ovulatie deze keer ook ineens veel eerder dan verwacht. Ik maak wel gebruik van ovu-testen en dat zou ik je dan ook aan willen raden in dit soort situaties Op dinsdag voelde ik ineens duidelijk middenpijn en toen heb ik woensdagochtend zo'n ovu-test ertegenaan gegooid. Die was positief! Gelukkig hadden we op dinsdagavond wel sex gehad. Woensdagmiddag heb ik nogmaals getest en toen was het alweer negatief. De piek heb ik dus hoogstwaarschijnlijk op dinsdag en die nacht van dinsdag op woensdag gehad. Dinsdag heb ik alleen niet getest, aangezien wij de hele dag weg waren en ik er niet vanuit ging dat het al zover was Eigenlijk had ik mijn ovulatie op maandag 6 april moeten hebben Dus dat scheelt ook een paar dagen. Ik hoop voor je dat het slechts een pijntje was! En anders zou ik toch van die testen aanschaffen, ik vind ze erg handig
Ik dacht 2 dagen terug ook dat ik mijn ei voelde, voor mij zou dat dag 8 van de cyclus zijn geweest, kheb het maar weggewuift, maar wie weet.... het schijnt te kunnen. We hebben toen in ieder geval geklust en dat houden we voorlopig maar even om de dag vol zitten we in ieder geval goed. Mijn cyclus is zo onregelmatig.
't kan best! Ik heb vandaag weer een echo gehad en mijn ei is nu (zit op dag 11) al weer gesprongen. Waarschijnlijk ook zo rond dag 9! Als het bij jou ook het geval is... dan jammer joh dat je niet geklust hebt, maar ik hoop voor je dat je ei zich eigenlijk pas over een paar dagen gaat aankondigen! Succes hoor!
Hey Ik heb nu al 3 maanden een cyclus van maar 22 dagen dus ik heb m`n ei altijd vroeg! Ik ben inderdaad net klaar met ongesteld zijn als m`n ei weeral komt!
Wat fijn om jullie ervaringen te horen, echt heerlijk zo'n forum Vandaag heb ik die 'pijn' nog steeds, hoewel het al iets minder wordt. Soms voel ik het een beetje in het midden, maar het zit vooral rechtsonderin. Nu ik eraan terugdenk, was ik begin deze week ook een beetje misselijk en op dinsdag verloor ik zo'n viezig kloddertje taai slijm (net snot, echt ieuw!) Ik dacht echter dat dit kwam omdat ik net ongesteld geweest was. Alles bij elkaar opgeteld, heb ik steeds meer het gevoel dat ik nu m'n eisprong heb. Misschien dat ik toch eens ovulatietesten moet gaan halen voor volgende maand. Als dit mijn ei is, dan heb ik 'm in ieder geval niet gemist Mijn vriend was nogal aanhalig gisteravond en daar ben ik uiteraard meteen op ingegaan, haha. Trouwens, stel dat dit mijn eisprong is...moet ik er dan vanuit gaan dat ik (in theorie) rond 14 april weer ongesteld wordt? Ik tel er dan vanaf gisteren, toen ik voor het eerst die middenpijn voelde, twee weken bij op..?
Ik heb volgens mijn ovu testen ook een vroeg ei gehad deze maand. Ik ben nog aan het wachten ivm het resultaat. Zou nu alleen niet meer weten wanneer ik ongi zou moeten worden. Ei nl 7 dagen eerder dan normaal.... succes met zwangerworden allemaal!
ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad van 29 dagen en ben nu voor de tweede keer bij de eerste echo van de zwangerschap meer dan een week verder gezet waaruit blijkt dat mijn eisprong ook erg vroeg is geweest
Hoi allemaal, wat herkenbaar zeg! Ik heb normaal een cyclus van 35 dagen (dus ei op de 21e dag) Ik denk dat ik 'm dinsdag gehad heb, nu dag 11. Waarom? Omdat ik toen ineens een (sorry, beetje viezig) soort sliert had en lichte pijn in de onderbuik. De afgelopen cyclussen had ik ook elke keer zo'n ding op mn ei. Wat nu raar is dat ik gisteren en vandaag de hele tijd een raar gevoel in mn buik heb. Hij is ook erg opgezwollen. En, eigenlijk de hele dag zo'n raar gevoel, niet echt misselijk, maar toch... Herkent iemand dit?
Volgens mij heb je die pijn juist altijd bij een naderend ei, dus niet bij de eisprong zelf. Waarschijnlijk heb je een paar dagen na die eerste buikpijn je eisprong dus... Ik heb zelf ook altijd rond de 8e dag ineens heel veel slijmverlies (1 dag) en dan vaak een paar dagen buikpijn, zo'n ongigevoel. Mijn cyclus zit dan meestal rond de 26-28 dagen... Ik heb ook geen idee wanneer mijn eisprong dan precies is, want ik kan em met ovutesten niet vinden. Ik klus gewoon vanaf de 2e week na mijn ongi tot ver na de 14e dag.. en dan maar hopen. (nu alweer 5e ronde)