Ik ben 13 weken geleden bevallen. Tot nu toe ben ik nog niet ongesteld geworden. Ik geef vanaf het begin al flesvoeding, dus dan zou het toch wel een keer op gang moeten komen. Zijn er meer meiden waarbij het zo lang duurde? En kwam het uiteindelijk toch vanzelf op gang of ben je er voor langs de dokter geweest? Het rare is dat ik sinds een week last van mijn buik heb. Steken in mijn zij en verder voelt het alsof er rechtsonder wat in mijn buik zit. Het doet niet zeer ofzo, maar het voelt van binnen alsof er iets zit. Als ik van buiten aan mijn buik voel, voel ik niks zitten. Vandaag voor de zekerheid een zwangerschapstestje gedaan, maar die was (gelukkig!) negatief. Iemand een idee wat ik voel?
zelf geef ik nog steeds een keer per dag Bv en ben nu pas (na 14 maanden) ongesteld geworden terwijl er ook Bv moeders na 5 maanden al ongesteld zijn geworden...dus het kan alle kanten op: Bv of niet het kan snel komen of lang duren...en ik vind zelf 13 weken nog niet heel lang...denk dat je lichaam tijd nodig heeft om even op adem te komen en het komt dan vanzelf. anders even naar je HA om te vragen?
ow en wat betreft wat je in je buik voelt...ik heb al die tijd krampjes gevoeld of dat het rommelde in mn buik maar toen ik een paar weken die bekende (van lang geleden hahahaha!0 eisprong voelde wist ik meteen dat ik twee weken erna ongesteld zou worden! na een bevalling kan er vanalles rommelen...maar zoals ik al schreef: als je het niet vertrouwt, ff checken bij je HA of bij een gyn kan nooit kwaad!
Ik heb toch maar even de huisarts gebeld en ga er dinsdag langs. Ben benieuwd wat die aangeeft. Ik laat het nog wel even weten!
Bij mn eerste pas na 9 weken ongesteld en nu (7 wk) na de bevalling ook nog niet ( beide vanaf het begin FV). Wel heb ik af en toe wat menstruatieachtige krampjes en pijnlijke tepels. Vermoedelijk is er toch wat gaande?? Misschien een eisprong of iets? Kan dat t ook niet bij jou zijn?
Na mijn eerste bevalling duurde het 15 weken voordat ik ongesteld was, gaf toen ook FV. Toen ook de HA geraadpleegd, maar die was er vrij lakoniek onder. Nu geef ik gedeeltelijk BV, dus hoop nog lang niet ongesteld te worden.
12 weken na de bevalling ongesteld geworden, was niet erg overtuigend qua hoeveelheid. Week ervoor wel wat zeurende buikpijn gehad. Schijnt dat als je een zware bevalling hebt gehad, het wat langer kan duren.
Hier ook bijna 3 maanden geleden bevallen. Geef fv en nog niet ongesteld geweest. Ik kon me herinneren dat ik bij Emma wel sneller ongesteld was. Heb al vaker gelezen dat er niet echt een tijd voor staat. Hier ook de laatste 2 dagen krampjes enzo en meer afscheiding. Denk dat het nu wel gaat komen dan. Maar idd als je je ongerust maakt gewoon naar de gyn gaan hoor
hallo ik ben ook nog steeds niet ongesteld geweest na de bevalling, alleen ben ik dus heel erg stom geweest mijn man was dus 3 weken geleden op vakantie gegaan voor 10 dagen en hij kwam terug en toen hebben we onveilig sex gehad ik heb nu al 5 dagen een raar gevoel in me buik en ongeveer 4 dagen geleden heb ik roze slijm verloren, maar het zet verder niet door, ben nu al wel sinds 3 dagen aan de pil, toch voor de zekerheid , mijn dokter zei dat ik gewoon de pil kon innemen, en als ik wel zwanger zou zijn dat het niet erg was voor de kleine, ben benieuwd