Hallo iedereen Er werden waarschijnlijk al duizenden vragen gesteld ivm met pregnyl. Maar graag had ik ook mijn vraag eens in de groep gesmeten. Na onze eerste geslaagde ronde clomid kreeg ik op 16 juni een pregnylspuit. Op 17 juni hebben mijn man en ik ons huiswerk gedaan. Omdat ik het niet laten kon heb ik eergisteren (23 juni) een zwangerschapstest gedaan. Deze was positief. We bleven hierin nuchter omdat we dachten dat het door de pregnyl was. Vandaag nog een test gedaan en die was negatief. Het is nog zeven à tien dagen vooraleer ik zou moeten menstrueren. Maar moet ik de hoop opgeven aangezien de test vandaag negatief was? Wilt dit dan zeggen dat het niet gelukt is? Of zou ik toch aangenaam verrast kunnen zijn in een week? Alvast bedankt. Groetjes
Een negatieve test geeft aan dat de pregnyl uit je lijf is. Mocht er een innesteling plaats vinden/gevonden hebben dan kan over een week je test weer positief zijn
Oh, super leuk om zo’n snelle reactie te krijgen. Ik heb nog een vraagje: als de pregnyl uit mijn lijf is. Kan ik dan nog pijnlijke borsten, vooral tepels, hebben?
Het is nu 11 dagen na mijn pregnylspuit. Sinds zondag heb ik geen positieve test meet gehad door. Maar vandaag was ik echt duizelig, mijn tepels doen pijn, ik heb constant honger, vaak plassen en heb ik af en toe steekjes in men onderbuik. Wat denken jullie?
dat zijn allemaal normale symptomen na je eisprong. Komt van het hormoon progesteron. Als de klachten zijn van HCG (zwangerschapshormoon) zou je nu ook al positief moeten testen. Als je dat niet doet, zijn de klachten daar niet van . Ik hoop voor je dat je snel een positieve test krijgt. Je bent ook nog vroeg deze ronde, dus hopelijk morgen of overmorgen een positieve test!
Oh wat super!!!! Nee als je witte testen hebt gehad dan is deze positieve niet van pregnyl! Super zeg!! Gefeliciteerd!