Volgende maand gaan wij voor het eerst voor IUI.Best spannend allemaal. We zijn nu 2 jaar verder en alle onderzoeken zijn goed. Aan de ene kant goed,maar waarom wil het maar niet lukken om zwanger te worden? Nu ben ik benieuwd of er dames zijn die ,ondanks dat alles er goed uit zag, zwanger zijn geworden d.m.v. IUI.? Ik hoor graag van jullie! Ik kan wel wat positieve verhalen gebruiken! Groetjes,Aline.
Ik ben na 49 rondes zwanger geworden bij mijn eerste IUI in eigen cyclus. in die 49 rondes 1x zwanger geweest, maar het vruchtje stopte met groeien rond de 5e week en de miskraam is in week 10 doorgezet. heb hierdoor geen onderzoeken hoeven doen zoals een hsg omdat ik had bewezen dat mijn eileiders open waren. manlief had ook superzaad. denk alleen dat ze weinig richtinggevoel hadden of dat ik een doolhof was van binnen. Moesten dus gewoon op de goede plek afgezet worden.
Hai Femke, Bedankt voor je reactie, het geeft me weer wat hoop! Het is toch frustrerend waarom het maar niet wil lukken... Ik zie dat jij ondertussen een prachtige dochter hebt! geweldig! Geniet er maar goed van! gr,Aline.
Hoi Aline, Bij mij precies hetzelfde als bij jou. Ook bij ons zijn alle onderzoeken goed. Wij zijn ook gestart met IUI. 1e Ronde IUI helaas niet zwanger geworden. Begin vandaag weer met spuiten voor de tweede ronde IUI. Succes! Groetjes Suus
Hoi Aline, Allereerst welkom op dit onderdeel van het forum. Er zijn al meerder topics voor de IUI behandelingen. Je kan hiervoor de zoekfuncties gebruiken. Hierin wordt ook geantwoord op het feit dat er geen oorzaak is gevonden. Hieronder vind je de link van het grote IUI topic hierop het forum. Wellicht kan je hier een hoop informatie vinden en je bij de meiden aansluiten. http://www.zwangerschapspagina.....start=4995 Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Elvira