1 dag roodverlies daarna 3 dagen bruin

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door puppy28, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hi ladies,

Ik snap niks meer van mijn lichaam.
    Nadat ik ben gecurreteerd (inmiddels 4 maanden geleden) ben ik erg raar ongesteld.

Dit is meestal de eerste dag helderrood verlies en dan heftig, daarna is het alleen maar bruinverlies en dit duur max. 2-3 dagen.

Ik ben al een paar x bij de gyn geweest na mijn curretage en de laatste keer vond ze mijn baarmoeder er rustig uitzien.

Afgelopen menstruatie heb ik hevige pijn gehad rond mijn eisprong maar dit zou volgens mijn gyn "weleens voor kunnen komen".

Ik ben opzoek naar meiden die dit herkennen en toch gewoon zwanger zijn geworden. Ik merk dat ik nu erg bang ben dat er toch iets mis is waardoor ik niet meer zwanger zou kunnen worden.

2. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
  3. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Na mijn curretage gingen dingen ook wat anders. Ik had iedere maand erge pijn rond mijn eisprong wat ik normaal nooit had. Ook werden mijn symptomen na de eisprong anders. Schijnt vaker voor te komen!
    En ik neem aan dat je menstruatie ook anders kan worden (zelf geen ervaring mee). Zolang je een dag flink helder rood bloed verliest hoef je je volgens mij geen zorgen te maken over bijv verklevingen.

4. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hoi DR87, dank je voor je reactie. Heb ook al het internet afgespeurd en het schijnt wel vaker voor te komen. Hoop maar dat het normaal is ofzo. Ik had idd ook erge pijn rond mijn eisprong, 3eerder nooit zo'n last van gehad. Nee precies, verklevingen denk ik ook niet echt aan omdat ik idd wel echt helderrood verlies heb 1 dag. Maar kan niet ontkennen dat die rare menstruatie me toch wat zorgen baart. Ach ik wacht het maar gewoon af...

Deel Deze Pagina