Hoi hoi, Nou vanmorgen dus gebeld! Maandag heb ik mijn eerste echo. Ik moet de Cetrotide en Gonal-F alvast meenemen (krijg denk ik meteen prikinstructies). Normaal kom je de eerste keer tussen de 8 en 10 dagen maar omdat mijn cylus ook wel 26 dagen is hebben we voor de zekerheid op dag 6 een afspraak gemaakt. Ze zou het jammer vinden als ik meteen al te ver ben. Nu kan ik eventueel meteen beginnen met spuiten, maar denk niet dat dat al nodig zal zijn hoor. Ik verwacht dat in ieder geval nog niet. Manlief gaat lekker mee de eerste keer ook i.v.m. prikinstructies (twee horen meer dan een). Verder doe ik de echo's gewoon alleen hoor, daar is niks aan. Hoop dat het allemaal mee zal vallen en hou jullie uiteraard op de hoogte. Dikke zoen, Elmo
Ik jou ook hoor Lina! Nou, ben nu dus ongi en dat is niet best. Ontzettende buik- en hoofdpijn. Jak!!! Voor het eerst dat ik me zo lamlendig voel. Manlief was helemaal sneu dat ik elke keer die vervelende dingen moet doen en meemaken maar ik heb hem gerustgesteld en gezegd dat het deze ronde ECHT voor een goed doel is. Nou maar hopen dat ik een goeie broedkip ben hahaha Ben benieuwd hoe groot mijn follikeltje is maandag. Liefs Elmo
Niet echt nee. Een bad was een tijdelijke hulp, bankhangen in het zonnetje helpt iets maar neemt de krampen niet weg....goed doel, goed doel, goed doel. Zo, dat helpt ook weer voor even Elmo
Houdt idd goed voor ogen wáár je het voor doet als je je even niet lekker voelt. Het is een weg die niet voor iedereen is weggelegt en wees dus blij dat jij wél die weg op mag. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten om dit pad in te slaan. Meid, ik duim duim duim duim duim voor je!