Al maanden geen menstuatie na pilstop

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Koetje85, 3 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje85

Koetje85 Lid

5 nov 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar hebben wij besloten om te kijken of het ons lukt om zwanger te worden.
    Ik ben dus met de pil gestopt begin Aug'14, maar helaas volgde er geen menstruatie. (wel ontrekkingsbloeding gehad)
    Totdat ik begin Nov '14 ineens een positieve test in handen had.(3 maanden na pilstop)
    Superblij natuurlijk, maar helaas eindigde dit bij 5 weken in een MK (curettage)
    In het ziekenhuis gaven ze aan dat gemiddeld na 6 weken de menstruatie weer op gang zou moeten komen,
    Maar aangezien ik voor deze MK ook al niet gemenstrueerd had was ik erg benieuwd of dit het geval zou zijn,
    maar helaas we zijn inmiddels alweer ruim 3 maand, maar nog geen enkel teken van een beginnende menstruatie..

Over 2 weken heb ik een eerste afspraak bij de gynaecoloog. Ik ben zeer benieuwd wat ze zeggen en wat er eventueel gaat gebeuren.

Zijn er misschien mensen die in een soortgelijke situatie zitten of hebben gezeten? En heeft iemand enig idee wat me te wachten staat bij de gynaecoloog?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Na mijn curretage duurde het ook bijna 3 maanden voor ik ongesteld werd. Had afspraak bij de gyn staan en werd daags ervoor ongesteld. Heb 2 afwijkende cuclussen gehad en toen weer zwanger.

Deel Deze Pagina