buitenbaarmoederlijke zwangerschap en cyclus door de war-weer miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door niki86, 20 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hoi dames,

In juli hebben we na 11 gespannen weken een miskraam gehad! Ik had een hematoom in mn baarmoeder waar ik heel veel bloedverlies van heb gehad en helaas werd het kindje na de 7e heftige bloeding meegesleurd... ik ben bij de 6e bloeding zelfs opgenomen geweest omdat ik anderhalve liter bloed verloor..

Vervolgens kreeg ik 2 maandjes daarna een bbz. Alsnog we nog niet genoeg ellende hadden gehad. Weeeer 5 weken lang bloed. Gelukkig loste mijn lichaam het zelf op dus mn eileiders zijn gespaard gebleven. Maar het proces duurde en duurde. Bij de laatste controle anderhalve week geleden zag de gyn ineens een ei op springen. En nu een week later werd ik al ongesteld?! En ook flink. Heb er buikpijn van en t bloed goed.. wordt hier zo onzeker van en ook boos! Ben zo klaar met dat bloeden! Heb de afgelopen drie kwart jaar meer wel gebloed dan niet. Is toch te idioot voor woorden! Ben ook echt bang geworden merk ik. Voor mn eigen gezondheid. Zo bang dat mij lichamelijk wat overkomt..

Morgen belt de gyn weer. Want afgelopen donderdag was mn hcg 39 en een week ervoor (dag voor de eisprong ook) dus of hij is niet goed gezakt, of ik heb weer een vroege miskraam gehad maar lijkt me sterk een week na mn eisprong...

Wie heeft er ook zoiets meegemaakt?

2. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Niet zoiets meegemaakt, maar wil je even een dikke knuffel geven, wat heb jij een klote periode achter de rug zeg! :(

Deel Deze Pagina