niet ongesteld na stoppen met pil??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angela80, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Ik ben het zat. Heb nu lang genoeg gewacht! Ik ga maandag de dokter bellen voor een afspraak. Misschien maak ik me zorgen om niks, maar het is dan toch fijn om dat van de ha te horen!

Angela, 149 dagen is echt lang zeg! Mijn eerst cyclus duurde 133 dagen. Ik hoop eigenlijk ook op een natuurlijk herstel van de cyclus hoor en gebruik liever niet weer chemische 'troep'! Maar ja, als de natuurlijk nou niet een beetje opschiet...
    Succes

De anderen ook succes natuurlijk!

2. bengel

bengel Niet meer actief

succes maritt bij de huisarts,
    en vraag alles wat je weten wil, ook evt. angsten enzo, en dan zul je een goed uitleg krijgen over hoe t in elkaar zit..ik ben ook geweest en voel me veeel rustiger nu.
    succes
    bengel

3. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Hi marittt,laat je het even weten hoe het bij de dokter is gegaan?
    ben wel benieuwd wat hij erover zegt.
    En dan ga ik ook de stap maar even zetten denk ik.
    succes, liefs angela

4. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    En de HA al bebeld?
    Ben wel nieuwsgierig..

Ik hoop echt niet dat het bij mij nog 50 dagen gaat duren... :(
    Daar zou ik echt gek van worden... Dus ik moet zeggen dat ik het knap van iedereen die dit ook heeft en gewoon engelengeduld hebben..

5. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    marittt,heb je al gebeld?
    ben nieuwsgierig wat hij heeft gezegd.

6. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    hallo dames,Ik heb vandaag de h.a gebeld want ik ben er echt super flauw van,ik kan maandag terecht.
    Hopen dat ie er wat aan gaat doen.
    Ik hou jullie op de hoogte.

7. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Hoi....

Hier ook weer een berichtje van mij! Ik ben ook nog steeds niet ongi :evil: word er niet goed van!!! Word hier zo onzeker van!!!
    Angela...ik ben benieuwd wat je ha zegt of gaat doen laat je het even weten?

Maritt...jij al je ha gebeld???

Groetjes Caro

8. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Hi.ik kom dus nu net terug van de h.a
    ze raad me aan om rustig af te wachten totdat ik weer ongesteld wordt.
    Ik heb haar gevraagt naar evt pillen om de menstruatie op te wekken (had ik hier gelezen :D ),en ze zei dat ik die wel kon krijgen maar dat dat geen garantie is dat ik daarna gewoon weer elke maand ongesteld wordt,voor hetzelfde geld kan het weer zolang duren(maar dat weet je dus nooit zeker)
    en ze zei dat het toch ook weer hormonen zijn,dus je lichaam word niet uit zichzelf ongesteld om het zo maar te zeggen.
    Het is geen uitzondering dat het zolang duurt,ze heeft wel vrouwen gehad bij wie het negen maanden heeft geduurt :confused:
    Maar als ik het eind van de zomer nog niet ongesteld ben geworden dat moet ik weer ff een afpraak maken en dan kan ik naar de gyn,misschien dat die dan wat weet.

Ik ben blij dat ik ben geweest maar ik vind het wel k*t dat er gewoon niks is om je menstruatie weer regelmatig te laten verlopen en dat je maar af moet wachten,maar er zit niks anders op.

Angela

9. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik kan je de hand schudden..
    ik moet ook wachten tot augustus... nu maar hopen dat we snel ongesteld worden... :D

10. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Hee meiden.

Sorry, ik had jullie berichtjes over het hoofd gezien!!! Af en toe ben ik toch de weg kwijt op het forum.

Ik ben inderdaad (alweer even geleden) bij de ha geweest. Niks bijzonders en zoals je hier wel vaker leest.. de ha wil nog niks doen. Ontpillen en dus afwachten. Schijnt veel vaker voor te komen zei de ha. Als ik na de zomer niet weer ongesteld ben geworden moet ik terug komen. Phhh... echt irritant. Ik kan jullie dus de hand schudden wat augustus betreft!

Deel Deze Pagina