Al een tijdje hier niet meer geweest...want ja niet teveel ermee bezig zijn. Dan is het niet handig hier actief te zijn Na weer Een maand fanatiek klussen...deze ronde met extra veel plezier. en een snelle wachtbank van twee hoopte ik natuurlijk op een knallende test. 27 feb mijn eisprong duidelijk gevoeld. hier en daar wat kleine symptomen die ik probeer te negeren want ben vaker voor de gek gehouden ! test gister negatief vette domper natuurlijk...even huilen en laat het maar komen dan. later beetje bruine afscheiding en rugpijn en rommelend gevoel. dus dat zet wel door. nou niet dus... net naar de wc alleen cremeafscheiding met wat rode bloeddraadjes erdoor verder niets!! bij mn zoontje en miskraam testte ik 4 dagen voor nod al positief. stiekem blijf ik nu hoop houden maar wil dit helemaal niet dan straks nog een keer die teleurstelling al ik toch ongesteld word. en bij het minste schiet ik compleet uit mn slof dat ikzelf achteraf denk...doe even normaal! weet niet wat voor reacties ik verwacht...maar moest gewoon even schrijven.