Hallo dames. Ik weet dat ik heel veel forums al heb aangemaakt en sommige hebben hierop ook gereageerd. super dankje voor dat. maar nu maak ik me toch wel beetje zorgen. Ik zit op dag 42. 15 september Was ik voor het laatst ongesteld. Ik ging uit van 31 dagen gemiddeld. Ik dacht een cyclus te hebben van 31 want die woensdag 16 oktober had ik in de ochtend bloed met het afvegen. en later ook wat bruin bloed in mijn tampon. Maar verder niks. Dus ik dacht dat het nog zou doorzetten. Het bleef maar niet komen en dus gisteren avond heb ik een test gewaagd op dag 41. Die Was negatief en het viel me zwaarder dan ik dacht. Maar ik ben nu wel erg in de war. Ik heb iets van bloed gehad wat geen ongesteldheid kon zijn.. En ook negatief getest. Ik wacht af tot mijn ongesteldheid komt opzetten. Maar toch voel ik me erg raar. Heel deze maand al eigenlijk. Ik dacht echt dat het deze maand raak Was door de kwaaltjes. Als iemand hier ervaring mee heeft of iets denkt te weten dan hoor ik het graag.
Je hebt helaas oplopende cyclussen zie ik onder je banner. Aangezien je vorige cyclus 39 dagen was, denk ik dat deze ook weer wat langer zal zijn. Je dacht dat je op dag 31 ongi ging worden, want je had een beetje bloedverlies. Ik denk dat dat een ovulatiebloeding was. Tel daar 14 dagen bij op en je hebt een cyclus van 45 dagen. Ik hoop dat je natuurlijk niet ongi wordt, maar dat je toch zwanger bent. Overigens kun je beter altijd van je langste cyclus uitgaan als deze kortgeleden was. In jouw geval is dat dus 39 dagen.
Je hebt een erg schommelende cyclusduur, ik hoop natuurlijk voor je dat er snel duidelijkheid is, maar hoe lastig het ook is, zou ik niet om de 2 dagen een test er tegenaan gooien. Zonde van het geld dan, en telkens omo-witte tests te zien ook niet fijn. ik zou het gewoon nog een weekje afwachten, en dan verder kijken wat je doet, testje mogelijk dan weer ofzo
Dankje jullie voor jullie reacties. ik heb deze maand alleen gisteren getest verder helemaal niet. Ik had ook geen test drang maar dacht omdat mijn vorige cyclus 39 dagen Was ik vandaag wel kon testen. Be happy dat klinkt aardig logisch. ik wist niet dat je tijdens je ovulatie ook bloed kon verliezen. Maar ik wacht zowiezo mijn ongesteldheid af. En ik heb maandag een echo van mijn gehele buik omdat mijn leverwaarde maar biet verbetert zoals het word. Dan kunnen ze het denk ook wel zien als het daadwerkelijk wel gelukt is.
Oh en be happy. ik heb de 14de gemeenschap gehad. En 15de dat bloed in de ochtend. Kan het dan zo zijn dat het misschien wel gelukt is en dat ik pas op dag 45 kan testen?