best een klein probleempje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door natascha25, 24 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hallo iedereen

    Ik heb twee dagen geleden mijn eerste natuurlijke :evil: gekregen en als dit zo blijft dan ben ik vruchtbaar precies wanneer mijn vriend van huis is voor zijn werk. Beter kan je het niet timen :( . Hebben jullie hier ervaring mee of oplossingen??? Hij kan geen vrij nemen.

    liefs natas
     
  2. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tja, het ligt er natuurlijk aan hoe lang hij weg is, maar anders kun je vlak voor hij weg gaat nog effe klussen. Anders wordt het toch echt een maandje geduld hebben denk ik of met hem meegaan ....
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Is hij de hele week weg dan, of kun je wel max. 2 dagen ervoor klussen?? Anders zit er niets anders op dan een maandje overslaan :cry:
    Of jij moet hem gaan bezoeken.....
     
  4. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hij is een week van huis precies "de week" en met m meegaan kan helaas niet. Ik heb mijn eigen werk en er is daar geen gelegenheid voor. Dus schiet niet erg op. :( .
     
  5. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    helaas .... dan wordt het toch effe wachten
     
  6. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    dit doet hij voordurend. Dus als dit volgende maand weer zo is heb ik hetzelfde probleem
     
  7. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    doet ie het expres dan????
     
  8. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Plant hij dit zelf dan?? Of kan hij er gewoon niks aan doen?
     
  9. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    hij kan er niets aan doen. Hij vaart dus dan kan je ook niets wijzigen.
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Da's vervelend ja...dan zul je toch echt een keertje mee moeten of hij moet iets anders regelen (op zijn werk dan he, geen andere man, haha)
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dat maakt het wel lastig....suc6 met plannen!
     
  12. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Zal die niet op prijs stellen denk ik ;) .
     
  13. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wat stelt ie niet op prijs??
     
  14. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    zie berichtje erboven ;)
     
  15. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    dat is inderdaad wat minder. stewardessen hebben hetzelfde probleem, die zijn dan zelf weg ik heb wel eens gehoord dat die hun vruchtbare dagen doorgeven en dan zogenaamd "wipverlof" krijgen. grappig he. lijkt mij wel moeilijk want dan moet je het meteen op je werk vertellen.

    voor jullie is dat niet zo gemakkkelijk maar het enige voordeel is dat wanneer je man er wel is, je het waarschijnlijk met nog meer plezier doet omdat je elkaar een tijdje niet hebt gezien. en als ik de verhalen mag geloven heb je dan meer kans om zwanger te worden. ik zou proberen om het net voordat hij weg gaat het te doen en dan meteen als hij terugkomt.

    pin je niet te veel vast op die paar dagen in de maand. de dagen eromheen zijn ook belangrijk. niet bij iedereen is de eisprong precies 14 dagen voor de menstruatie.

    succes en het gaat vast lukken.
     
  16. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    hi dorito

    Ja wat je zegt van die stuwardessen kloptidd. Had ik ook gehoord. Maar ja je kan niet elke maand aankomen met dat verhaal als het niet in een keer lukt. Nouja we zien het wel. We doen het zowieso voor het plezier dus dat iis het probleemniet.En misschien lukt het wel in x. Het is nu de tweede ronde dyus als het na de 6e nog niet lukt dan hebben we echt een probleem denk ik. Maar ik ben gewoon benieuwd of andere dit herkennen en hoe het ze is af gegaan en of het een probleem was. XXX
     
  17. milou

    milou Niet meer actief

    als dit je eerste natuurlijke menstruatie is, hoe weet je dan nu al hoe lang je cyclus duurt, en wanneer je je eisprong hebt??? misschien valt het allemaal wel mee!
     
  18. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ja daar ga ik vanuit!!! Ik heb ook al eerder gezegd dat als dit zo blijft ik een probleem heb. misschien loopt het dalijk anders. maar als ik nu via de calculator uitreken ben ik vruchtbaar in de week dat mijn vriend weg is.
     

Deel Deze Pagina