Eerst huisarts, dan ziekenhuis?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Noddie, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    #1 Noddie, 22 jun 2010
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
    Hi dames,

Ik heb even een vraagje, misschien domme vraag maar goed, ik vraag het toch maar blijf er anders toch mee zitten :D.

Over een weekje of 3 moet ik weer naar de huisarts, krijg dan een doorverwijsbrief voor gyn/ziekenhuis.
    Maar ik vroeg me af of m'n mannetje nou eerst nog zelf naar zijn eigen huisarts moet voor een zaadonderzoek? We hebben helaas niet beide dezelfde huisarts, dus wel een beetje vervelend maar goed.
    Ik neem aan dat ze ons beiden gaan onderzoeken in het ziekenhuis en dat het dan sowieso gebeurd?

Alvast bedankt!

Liefs..

2. nee hoor ik zou gewoon wachten op jou brief.. en dan worden jullie volgens mij zo samen in behandeling genomen (weet niet hoe ik het neer moet zetten)
    sterkte er mee meid..

3. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Ik snap je hoor, dat dacht ik dus ook.
    Maar hoorde laatst ook iemand zeggen dat hij eerst naar z'n eigen HA moet..
    Vond het al zo dubbel aangezien het toch weer word getest.

Bedankt voor je antwoord :)

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mijn huisarts heeft mijn vriend aangeraden om zelf ook een verwijsbrief aan zijn huisarts te vragen. Uiteindelijk staat hij bij elke afspraak ook op de lijst.
    Succes met de afspraak!!

5. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Mijn HA zei tegen mij dat mijn vriend eerst een test moet doen bij zijn eigen HA. Nou ja, ik vraag het nog wel een keertje na als ik er ben, misschien heb ik het verkeerd begrepen :).

Bedankt voor jullie antwoorden :)

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Maar dan heb je toch eigenlijk al antwoord op je vraag ?
    Of lees ik het nu verkeerd :)

7. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Haha, ja klopt.
    Maar ik vond het nogal vreemd aangezien het in het ziekenhuis nog een keer (of vaker) word gedaan.
    En ik vroeg me af of het echt moet, dat we niet in het ziekenhuis komen en dat ze dan zeggen, ga maar weer weg, eerst langs de huisarts.

Verder weet ik niet echt wat ik met m'n eigen HA moet, zei tegen haar dat we al 3 jaar bezig zijn en toen zei ze tegen mij, jaa normaal sturen we mensen na 1 jaar door.. :( En ze stuurde mij naar huis om eerst maar 3 maanden te tempen om te kijken of ik een eisprong heb, terwijl ze op de echo hebben gezien dat ik dat wel had.
    Dus misschien begreep ze mij verkeerd, misschien ik haar..

Daarom was ik even nieuwsgierig of het 'verplicht' is om het eerst bij je HA te doen :)

8. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Meid.. 3jaar. Ik wilde je even sterkte toewensen.. (ik weet geen antwoord op je vraag)

9. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Bedankt :)

10. majelke

majelke Lid

23 jun 2010
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Noddie,

Ik wil beginnen met je heel veel succes te wensen. Mijn man en ik hebben in totaal 4 jaar op ons wondertje moeten wachten (ook na 2.5 jaar pas naar de HA gestapt). Ik ben degene geweest die naar de HA is gegaan. Zij heeft ons een verwijsbrief meegegeven voor de gyn. Mijn man hoefde dus niet apart nog een keer. In het ZH hebben ze vervolgens alle testen gedaan.

Liefs, M.

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

oooow zo oke .. Ik dacht al, lees ik het nou goed of niet, heb het wel drie keer terug gelezen :)

Maar iig heel veel succes en we duimen allemaal voor je dat het goed gaat ...

12. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Super alle berichten, bedankt!

@chantal, Klinkt inderdaad wel een beetje dom dat bericht van mij :D.
    Snap dat jij het niet snapte hoor, ook wel een beetje dubbel he, haha :p

Deel Deze Pagina