geen eisprong of een late? kan dat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door gelukig, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukig

gelukig Lid

24 jun 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of het hier goed staat maar denk hrt wel.

Ik heb de laatste 2 maanden een mooie cyclus van 28. Ik doe altijd online berekenen wanneer ik ongeveer zou ovuleren. En dat zou volgens de online berekening vandaag zijn.... gisteren heb ik ClearBlue digitale ovulatie sticks gekocht en die gaf vandaag weer dat ik nauwlijk kans heb.

Nu vraag ik me af of het mogelijk is dat mijn ovulatie laat zou zijn. Dus in plaats van 14 dagen voor mijn ongesteldheid, 10 dagen er voor plaats vind.

ik hou zelf in mijn gedachte dat er helemaal geen ovulatie plaats vind...
    Als dat zo zou zijn... Wat zouden jullie doen? Wij zijn al 10 maanden gericht bezig...

hoor graag jullie reactie!

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Sowieso kun je nooit uitgaan van een banner of app die zegt dat je vruchtbare dagen er zijn.
    Die dingen gaan uit van een gemiddelde en geen enkele vrouw is hetzelfde.
    Verder een ovulatie test zomaar 1x doen is ook niet handig want je weet nu nog niets mss is je ei al geweest mss moet hij nog komen.

Hoor hier veel positieve verhalen over de dipsticks van zwanger en kids en dan al beginnen rond dag 10 van je cyclus om zo je piek te vinden.
    Heb je die gevonden dan springt je ei tussen de 12 en 48 uur NA je piek.

3. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

De fase van eisprong naar menstruatie heet de luteale fase die fase is meestal elke maand hetzelfde bij mij is hij 12 dagen ipv 14 dagen zoals vele sites beweren. Hij kan variƫren van 10 tot 16 en soms zelfs korter of langer maar meestal elke maand hetzelfde. De fase van je menstruatie naar je eisprong kan erg verschillen per maand. Een cyclus van 28 dagen is meestal een gemiddelde cyclus maar gaat lang niet altijd op.

Over die app; is een handig hulpmiddel om je vorige cyclus te vergelijken maar je moet er nooit van uitgaan dat hij precies op de dag klopt. Dus antwoord op je vraag ik denk dat je ei nog wel komt nog even door blijven testen :)

Deel Deze Pagina