ik heb een beetje een rare vraag maar hoop dat er me iemand op kan antwoorden...... ik heb clomid 50 genomen deze maand en gisteren men 1ste inspuiting gehad van pregnyl vandaag en morgen ook nog ik kom niet meer klaar als we klussen "ik denk dathet door de stress komt" nu mijn vraag: is de kans tot zwanger worden dan minder???
Er wordt verteld dat wanneer je zelf klaarkomt na de zaadlozing, je baarmoeder de zaadjes makkelijk "opzuigt" Of het waar is??? geen idee Het zaad komt er al met zo'n kracht uit dat wanneer ze van goede kwaliteit zijn de zaadjes echt wel op de juiste bestemming komen, ook zonder dat jij klaarkomt Ik ben trouwens wel benieuwd waarom je 3 dagen achter elkaar pregnyl spuit? Dat heb ik nog niet eerder gehoord en welke eenheden spuit je dan?
Hij heeft niet verteld waarom? Ik weet niet beter dat met 1x 5000 het eitje al springt Soms wordt er ook wel 10.000 in 1x gespoten maar 3 dagen achter elkaar had ik nog niet gehoord ben er wel benieuwd naar maar misschien dat iemand anders het weet?
Zal met ondersteuning van de LF te maken hebben, denk ik. Ik heb het ook gehad, alleen wel met 1 dag ertussen. Ze zeggen idd dat klaarkomen zou helpen bij het zwanger worden. Feit is echter dat er heel veel vrouwen zijn die nooit klaarkomen samen met de man (ik ook niet), dus dan zouden er toch veel meer mensen kinderloos moeten zijn...
ok ik heb het dus volledig verkeerd verstaan maar goed dat ik het dus hier geplaatst heb!!!!!!! gyni heeft op 1 voorschrift 3 ampules voorgeschreven ze d8 al vooruit mocht het niet lukken!!! dus 1 inspuiting van gisteren is genoeg voor deze maand!!