Hallo dames, Ik heb afgelopen week getest was positief Maar nu vanaf gisteravond krampen en lagr rugpijn zoals je heb als je ongi moet worsen. Nu ben k bangdat het een mk gaat worden. Wie herkent dit? Groetjes
De pijn die je voelt komt van het groeien van je baarmoeder. Er gebeurd zoveel daar binnen op dit moment. De buikpijnen horen daarbij. Ik heb het ook gehad in het begin. Zolang je geen bloedverlies hebt (helderrood en veel) niet zoveel zorgen maken. Probeer te genieten van het wondertje in je buik. Spannend he.
Ja ik vind het ontzettend spannend en by mn vorige 2zschappen heb k dit totaal niet gehad. Hopen maar dat alles gpes blijft gaan. Bedankt voor je reactor xx
ik was daar laast bang voor ik had zo,n buikpijn kon niks meer bewegen een spier aanspannen deed al pijn ik helemaal in paniek lag te huilen van de pijn de dag erna niks geen last mee en ook geen bloed verloren
Ff voor de duidelijkheid, had je nou een positieve zwangerschapstest? want las dus in je andere posten van 8 november dat je positieve ovutesten had en volgende week ongesteld moet worden?? Omdat je nu bang was dat dit een miskraam werd?? snap er ff niks meer van?
K had posi ovulatie en 1 posi zwtest. En k moet zondag ongi worden.. Dus vndaag weer n test hedaan vanwege die krampen en lage rugpijn maar nu was de zwtest nega
oke, das vreemd ja. anders van het weekend nog eens testen als je niet ongesteld wordt. Snap dat het wel verwarrend is zo. Succes!
ik had mega veel krampen en dat was symptoom nummero 1! dat is lang gebleven! nooit bloed verloren en nu een kindje van 16 maanden...
Vroeg testen brengt een heel groot risico met zich mee. Nl dat het kan zijn dat er een bevruchting plaats vind en je daardoor posi kan testen. Als het eitje vervolgens niet innesteld kan je op je nod alweer negatief testen. Daarom alleen al is het eigenlijk het slimste om niet voor nod te testen.