Hallo dames! Help!!!! Ik had altijd netjes een cyclus van 28 dagen. Kon er klok op gelijk zetten. Nu na 5 jaar heb ik op 8 mei mijn spiraal eruit laten halen. Ik werd op10 mei ongesteld. Om maar niks aan de toeval over te laten heb ik ovulatie testen gehaald. Bleek dat ik pas 21 dagen later mijn eisprong had ipv 14!!! Normaal gesproken zou ik dus gisteren ongesteld moeten worden... dat is niet gebeurd maar test is ook negatief! Misschien dat ik toch de 15de ongesteld moet worden?? O ja.. en uiteraard ben ik op de dag van mijn eisprong druk geweest met mijn mannetje Symptomen die ik heb.... Hoofdpijn... zeurende buik en rugpijn. Soms pijn in mijn lies. 5 cm meer in omvang buik ( was aan het lijnen tot mei... vandaar dat ik het weet. Ik dacht eerst dat ik het mee inbeelde Wie kan hier iets nuttigs over zeggen??
Dit inderdaad. En je mag blij zijn dat je na 21 dagen een eisprong hebt gehad, je cyclus kan de eerste tijd nog op zich laten wachten of nog onregelmatig zijn, dan is een cyclus van 5 weken best netjes.
Had je een mirena? Hier zitten hormonen in, dus is het niet gek dat je cyclus wat langer is nu. Een eisprong op dag 21 is dan netjes hoor, je kunt je ongesteldheid dan ook ongeveer 14 dagen na je eisprong verwachten. Dus ongeveer 16 dagen na je positieve ovulatietest
Ik had idd een mirena. Ben iets te ongeduldig denk ik Dankjewel voor jullie reacties!! Tis niet anders dan afwachten!!!
Herkenbaar... iets eerder spiraal laten verwijderen. Wel 7 mei ongesteld geworden, 3 dagen na verwijderen. NOD was dacht ik 4 juni, maar nu nog niet ongesteld, testen ook negatief. Hopelijk komt het snel...