wanneer eerste dag menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by janoab135, Jan 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janoab135

janoab135 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik heb een vraagje:
    Precies een week geleden op zaterdag had ik op dag 26 een paar druppels bloed en daarna wat bruinverlies, erg weinig, met inlegrkuisje voldoende. Dit ook op zondag en 's avonds 3 druppels meer bloed maar ook dat zette niet door. Dit ging zo door tot woensdagavond, toen eindelijk "normaal" bloedverlies zoals mijn menstruatie gaat. Nu is het weer zaterdag en is het sinds gisteravond alweer over.
    Welke dag moet ik nu aanhouden als eerste dag van de cyclus? Normaal start ik wel eens traag maar dan had het nu zegmaar maandag wel doorgezet moeten hebben....en dat was pas woe.middag.
    Wat denken jullie?:(

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Dan is woensdag de 1e dag van je cyclus. Bruinverlies op een paar druppels horen nog bij je oude cyclus. Pas als je echt rood bloed hebt begint je nieuwe cyclus.

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Inderdaad de dag dat het echt rode bloed begon. Ook als dat een beetje is volgens mij, maar bruin is sowieso oud bloed.

4. janoab135

Zaterdag had ik al echt rood bloed maar het waren maar 2 druppels.....dat dus tot woensdag...:(

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou zelf dan toch zaterdag aanhouden of je vraag even stellen aan de verloskundige op het forum. Heb ik gedaan toen ik twijfelde over bruinverlies.

6. janoab135

Ik had zelf al zoiets van de gulden middenweg, maandag dus aangehouden.....tis wel verwarrend zo...maar bedankt evengoed!

Share This Page