feitelijk onjuist of niet, zoek het internet maar af en je zult genoeg ervaringen krijgen van vrouwen die dus wel gewoon hun eisprong hadden maar geen menstruatie...(waren dus zwanger) dus ja hoe het nou precies zit en wie wat zegt of wat welke arts ook beweert, er zijn altijd uitzonderingen en mensen die dus een andere mening zijn toegedaan door hun eigen feitelijke ervaring...
tja geen menstruatie maar toch zwanger... hoe raar kan het lichaam in elkaar zitten.... en tja het mag dan feitelijk onjuist zijn... maar de feiten spreken dan ook hier weer voor zich..
Ik denk dat onder invloed van stress en van hormonen het lichaam rare dingen kan doen. Ik ben een keer niet "ongesteld" geworden toen ik de pil slikte. Ik was toen bang dat ik door de pil heen zwanger was geworden. Achteraf bleek het door stress te komen. Ik heb het van meer vrouwen gehoord dat hun cyclus ontregeld was door spanning. groetjes, Cleo
Ok, maar hoeveel eisprongen heeft zo iemand gehad, die toch zwanger was. Stel, iemand is al 90 dagen niet ongesteld. In feite zou een "normaal" iemand, met een normale cyclus al 3 keer ongesteld zijn geweest en al 3 eisprongen gehad hebben. Heeft die persoon uiteindelijk 1 eisprong gehad en zou toch ongesteld geworden zijn? Of heeft die persoon ook 3 eisprongen gehad. Dat laatste lijkt mij toch erg onlogisch.
Wat ik nog even wilde zeggen, ik denk dat door de stress de eisprong soms verlaat kan worden en je daardoor ook pas veel later ongesteld wordt (14 dagen erna). Ik ben nu ook nog niet ongie maar weet dat ik een zeer stressvolle maand achter de rug heb. En nog steeds trouwens heb ik veel stress... Groetjes Fiorentien
tja het lichaam is ook vaak niet altijd logisch.... zo zijn er ook vrouwen die 2x een eisprong in de maand hebben soms, ook dat soort dingen gebeuren....jaja een raar iets het menselijk lichaam
Ik heb even dit oude topic op gezocht. Mijn huisarts vertelde mij inderdaad ook dat ik nu ook gewoon zwanger kan worden. Ik ben nu inmiddels 14 dagen overtijd, en ze gaf me advies om gewoon verder te klussen . Dat ik niet moest denken; ik ben toch niet ongi geweest het heeft toch geen zin om te klussen. Hoe het dan verder allemaal in elkaar steekt...?? Ik ben ook blond haha. Ik weet er het fijne allemaal nog niet van, ben pas in ronde 1. Ofnah in ronde 2?
of nogsteeds in ronde 1......., maar nog geen eisprong. komt misschien wel vandaag of morgen of volgende week! aan de klus meid! liefs elfje
Idd, ik denk niet dat je dan 2 eisprongen hebt, maar dat je gewoon die 1e eisprong pas heel laat krijgt.