Zijn jullie bijgelovig w.b.t. het zwanger worden? Ik ben er dee keer iets minder mee bezig dan de eerste keer. Maar omdat het toen in 2 keer raak was hoop ik dat het nu ook snel raak mag zijn. Nu is er zoiets stoms. Ik ben zelf helemaal niet bijgelovig. Maar het volgende is er aan de hand. Wij hebben met het aanleggen en aanplanten van de tuin een perenboompje voor Lars geplant (onz zoontje) Het leek ons leuk om voor ieder kindje dat wij mogen krijgen een boomp te planten. Die boom is nog geen cm gegroeid. ij doet het verder prima, ik bedoel hij leeft nog maar daaarmee is ook alles gezegd. Begin deze week zitten er dus ineens 2 nieuwe lichtgroene blaadjes aan. En niet zomaar in de top of op een nieuw takje. Nee, zomaar op een takje wat er al zat! Dan heb je nog onze pendeldames, die beiden pendelden dat ik in juli zwanger zou zijn van een meisje (ze weten dat niet van elkaar ik heb het nergens gezet!). Dus ondanks dat ik er niet veel mee bezig ben is dit ineens een ommekeer. Tjees wat een toevalligheden. Mocht er nu een bomenexpert zijn hier die mij kan vertellen dat het heel normaal is dat een perenboom maar 2 nieuwe blaadjes krijgt en verder niks doet dan hoor ik dat graag!
heb geen antwoord op je vraag met het boompje. ben geen bomenexpert Maar je weet maar nooit!!!!!!!! IK ben ook wel min of meer bijgelovig. Mijn vriend ook. Die heeft een magic 8-Ball en hij heeft aan die bal gevraagd of ik zwanger ben en die gaf als antwoord: without an doubt. Dus voor mijn vriend is het al helemaal klaar hihihihi ik ben zwanger. Ff afwachten dus of dat balletje gelijk krijgt. de 8-Ball of het pendelen. Kijken wie gelijk krijgt hihihi. Succes!!!!!!!! Liefs van Kiowa
Ik heb wel vaak van die bijgelovige ideeen, alleen denk ik verstandelijk dat dat gewoon onzin is en probeer ik dat soort gedachten van me af te zetten Daarom wil ik ook (nog) niet dat er voor me gependeld wordt, dat soort dingen lijken me gewoon niet realistisch. Maar goed.. je weet het nooit?!?