Hi, Ik plaats het even hier, ook al heb ik voorlopig nog geen wens voor een 2e! Ik heb wel iets vreemds, voor het eerst ooit, lijkt het alsof ik een eisprong heb overgeslagen want ik word maar niet ongesteld. Ben nooit overtijd, al jaren een nette cyclus van 28-30 dagen en zit nu al op dag 40 en nog geen seintje van een aankomende menstruatie in zicht. Zwanger ben ik niet (kans is nihil, ga morgen toch even testen voor de zekerheid). Iemand dit ook wel eens meegemaakt? Is het mogelijk om een eisprong over te slaan ofzoiets? Begin me een beetje zorgen te maken. Want als ik niet zwanger ben, lijkt het me ook niet helemaal normaal. Of komt dit wel eens vaker voor? Heb geen stress oid.
Soms heb je een uitschieter in je cyclus. Dan is ie ineens veel langer of korter. Kan gebeuren en als dat af en toe eens is, is er geen reden tot zorgen.
Inderdaad even een testje doen zodat je het zeker weet. Een cyclus overslaan kan. Geef je borstvoeding? Welke vorm van anitconceptie gebruik je?
Het gebeurt wel vaker dat een vrouw een cyclus overslaat. Niets om je zorgen over te maken dus. Ik zou inderdaad even een testje te doen om een zwangerschap uit te sluiten.
Bij mij was het mijn schildklier die traag was, ik kwam erachter omdat ik na altijd regelmatig te zijn opeens een cyclus oversloeg, en ik maar denken dat ik zwanger was.. misschien even je bloed laten checken?
Hier mei gestopt met de pil. Zie hieronder. Inmiddels laatste keer 1 november ongesteld geweest en wacht nu nog steeds. 2 keer bloed geprikt, testjes negatief. Buik is wel wat dikker, maar huisarts geeft aan af te wachten
Nou, net toen ik me erbij neer had gelegd dat ik een cyclus had overgeslagen werd ik alsnog ongesteld Wel raar, heb ik echt nog nooit gehad. Maargoed, kan gebeuren! Ik gebruik trouwens geen hormonale anticonceptie maar gewoon condooms.
Ik heb hetzelfde probleem op dit moment. De kans dat ik zwanger ben is ook praktisch nihil voor mijn gevoel. Al mijn hele leven 27/28 dagen cyclus. Eerder doorbraakbloedingen dan dat ik niks had. Al vanaf april 2018 niks aan hormonen. Normaal gesproken begint het op dag 26 al met bruin verlies en zet het door op 27/28 maar nu niks te bekennen. Testen zijn negatief maar heb wel een mega vieze smaak in mijn mond en verrek van de buikpijn al een week lang. Dus hoop dat het hier ook doorgaat zetten.