Ben benieuwd of en hoe jullie ervaringen zijn Ik heb het al in huis en wil het deze ronde gaan gebruiken. Afgelopen ronde 1x gebruikt, maar voor een bevruchting was het klussen misschien te laat.
Ik heb het een paar rondes gebruikt, tot de tube leeg was. Helaas zonder succes. Het is sowieso wel fijn spul (als je niet teveel gebruikt, anders glibber je echt weg), maar het is geen wondermiddel waardoor je sneller zwanger zou kunnen raken.
Geen idee of het eraan lag, de eerste paar keer dat we die gebruikte raakte ik zwanger. Helaas met 10w mis gegaan, maar toch fijn dat na zoveel jaar er eindelijk eens iets anders was dan witter dan wit testen. Maar heb echt geen idee of het daar aan lag.
Ik wil het gaan gebruiken ivm vermoeden dat mijn zuurgraad te hoog is. Was dat bij jullie ook de reden ?
Ik heb het ook 1 ronde gebruikt, toen was ik zwanger, zie banner! Maarja niemand kan bewijzen of dat toeval was. Wij gebruikte voor ik zwanger wilde worden gewoon middel, maar het meeste is zaad dodend, beetje 'lullig' als je zwanger wil worden dus maar zonder. Heb wel verhalen gehoord over het nut als je een te zure muts hebt dat het positief effect heeft
Wij hebben het 2 maanden gebruiken tijdens de vruchbare dagen, wel tussendoor 2 maanden niet en toen bij de 2e keer zwanger geraakt.
HI ladies, Ik heb het deze ronde voor het eerst gebruikt, aanstaande maandag heb ik mijn nod. Ik ben echt benieuwd, ben echt toe aan een nieuwe hoofdstuk in mijn leven.
Zit wel te twijfelen of ik het met de applicator moet inbrengen of gewoon met mijn vingers.. Best prijzig spul. @Daantjuh85 en Floortje27: gefeliciteerd!
Gebruikte ook ovulatie testen en hebben het gebruikt toe deze positief waren. Dacht dat het 2 dagen was.