Girls, Ik wil graag het volgende met jullie delen. Misschien geeft het sommige meiden iets meer hoop! Ik ben sinds oktober bezig om zwanger te raken. Iedere maand had ik last van tussentijdse bloedingen. Na mijn ei een bloeding en week voor nod weer enz. Had grote vraagtekens. Het kan een ovulatiebloeding zijn, een innestelingsbloeding enz, maar steeds niet raak, dus wat is het dan allemaal wel?!?!?! Deze maand was helemaal drama! Vanaf 2 mei zo'n beetje iedere dag bloedverlies. Varrierend van veel tot weinig. Bruin, Roze Rood enz. Mijn NOD was pas 17mei. Gaf het nu op en wou weten wat het was, dus een afspraak bij de dokter gemaakt. 's Morgens voor de zekerheid toch nog een test en zie hieronder het resultaat. Laatste 2 dagen waren oud bruin en sinds 18mei schoon. Het is nog heel pril en dus hopen dat het blijft zitten, maar te test was positief! Houd moed ladies! Liefs
apart zeg maar gefeli met je zwangerschap! ik heb ook elke maand een klein beetje (oud) bloed tussen door, soms een beetje rood. ik hou cker moed hoor! alleen denk ik niet meer bij elk drupje zou het dit of dat zijn in ieder geval gefeli!!!