Niet ongesteld?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mammaloe, Feb 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammaloe

Mammaloe Nieuw lid

Feb 24, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch maar eventjes proberen :D

Hier een grote kinderwens, en de 9e had ik de eisprong dus rond die dag flink geklust zeg maar.....

Daarna had ik flinke steken, nou moet ik wel zeggen.... Ik heb al een aantal maanden hele erge steken in m`n onderbuik aan de linkerkant. Maar dat zijn steken die zeg maar niet 24/7 heel heftig zijn.

Maar, de volgende dag en de dagen daarna had ik soort van krampen/steken in m`n gehele onderbuik, zelfs zo erg dat ik gewoon echt moest gaan puffen (pijn wegpuffen.) Toen kreeg ik het gevoel om ongesteld te worden dat was zeg maar tegelijk. En toen echt niks meer. Ja nog een beetje last van steekjes maar niet heel erg.

Voor m`n gevoel is m`n buik iets dikker geworden en m`n borsten ook een tikkie. Maar m`n vriend zegt geen verschil erin te zien.

Ik had tussen de 22e en 24e ongesteld moeten worden... Maar het is nu net de 26e en ik heb helemaal niks, zelfs niet de ongesteldheidsaandrang de voorpijntjes helemaal niks.

Wel heel erg misselijk, gelukkig ben ik nog niet helemaal over m`n nek gegaan maar het scheelt niet veel, terwijl ik toch wel ook soort van hongergevoel heb :(

O ja, ik heb 2 keer een zwangerschapstest gedaan, die eerste was een paar dagen voor m`n eigenlijke menstruatie (stond op de doos dat dat kon) en die andere de 24e zelf....

Ben ik nou gewoon té ongeduldig? :D

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat jij beschrijft aan klachten NA de 9e lijken me pas eisprongsymptomen.
    Die steekjes, pijntjes, ongigevoel is vaak het groeien van de follikels. Is de pijn weg, dan is je eisprong geweest.
    Ik weet dit doordat ik altijd hetzelfde had en door onderzoeken in het ziekenhuis blijken de pijntjes het groeien van de follikel te zijn en niet de sprong zelf!

Hoe weet je zo zeker dat je de 9e je eisprong had? Denk je dat gevoeld te hebben? Het gevaar van er maar er van uit gaan dat je je eisprong voelt, is dat je op de verkeerde momenten gaat klussen namelijk.

Ik denk dat je eisprong veel later is geweest dan de 9e en dus is je NOD ook veel later.

3. Mammaloe

Mammaloe Nieuw lid

Feb 24, 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Be Happy,

Ik heb het berekend aan de hand van mijn menstruatie dagen.
    Ik heb een cycles van ongeveer 30 dagen, daarin had ik nu al ongesteld moeten worden en klopt de datum van voor de eisprong ook wel denk ik.
    Heel zeker weet ik dat niet want ik heb het op een internetcalculator berekend. Maar ik heb nu ook een ovulatietest gekocht.

Ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden...

Zou dat niet al iets kunnen zeggen van een eventuele zwangerschap?

Share This Page