Niet ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mxm, 26 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Mag ik wat vragen? (We hadden een tussenstop met proberen voor een 2e, na ongesteld te worden willen we er weer voor gaan) maar nu mijn vraag: Ik heb vaak voordat ik ongesteld moet worden bruinverlies. Het begon de 23e, en dacht ik gister ongeveer ongesteld te worden. Maar dat is niet zo. Het bruinverlies is zo goed als gestopt. Heel af en toe met iets afvegen. Vind het apart, omdat ik gister en vannochtend wel echt de ongi-buikpijn had, en mijn borsten zijn ook gevoelig.... dus had verwacht dat het door zou zetten. Ik zit nu op dag 30. En natuurlijk, het kan zo beginnen. Ik moet even afwachten, maar meestal zette het na bruinverlies door... en nu stopt juist het bruinverlies. Hoop dat het gauw doorzet zodat we verder kunnen. Ohja, ik heb een test gedaan en deze was negatief. Ik heb nog nooit in m’n leven een ronde gehad dat ik niet ongesteld ben geworden... Ik gebruik geen medicatie o.i.d ;) iemand die dat herkent?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.070
    113
    Jahoor, ook weleens gehad dat m’n menstruatie anders dan gewoonlijk begint of enorm licht is :)

Zou je niet een latere eisprong kunnen hebben gehad?

mxm vindt dit leuk.
  3. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Vergeet dit topic maar. Ik ben ongesteld geworden :roflmao:. Ik had echt het gevoel dat het niet meer ging gebeuren. Dat is dan inderdaad zo geweest ja!

Sado vindt dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.089
    17.070
    113
    Haha nu heb je het gejinxt:roflmao:
    Nouja prima, kan je weer door!

mxm vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina