hoi lieve iedereen!, mijn verhaal ik ben 30 inmiddels bijna 13jaar samen met mijn partner 2 meisjes rijk partner twijfeld over een 3e ik wil erg graag een derde ik vroeg mij af mijn laatste ongesteldheid was 26oktober 9nov hebben we gemeenschap gehad waarbij condoom alleen gebruikt is ik ben niet aan de pil omdat ik hier slecht op reageer nu voel ik mij sinds 4dagen misselijk nu kan dat echt om totaal andere redenen zijn zoals verjaardag oudste dochter of start van rijlessen spanningen zou maar zeggen maar nu heb ik 21nov bruine bloedverlies gehad de volgende dag 22e wel wat rood en nog 1 keer bruin vanaf de 23e eigenlijk geen bloed of bruine afscheidig te zien.. zou dat innesteling kunnen zijn? cyclus is bij mij 28 dagen ogesteld 26 Oktober ben erg benieuwd wat jullie vinden 2dagen is best lang lijkt me voor innesteling okal was het niet veel....
Innestelingsbloeding komt vaker niet voor dan wel. Zeker omdat je ook nog eens met een condoom sex hebt gehad. Ik zou eerder denken aan een eisprongbloeding. Ook al zou dat dan laat zijn in je cyclus.
Idd wat @RoGiJuLi zegt. Als het condoom niet gescheurd is is de kans minimaal dat het een innestelingsbloeding was en je zwanger bent.