Ik heb momenteel het zelfde, ik ben al 18 jaar lang precies om de 32 dagen ongesteld. Ook na de zwangerschappen. sinds augustus 2021 werd het anders, soms 28dagen soms 31 en 34 en 1 keer 40 dagen. Ook 2 keer tussentijds nog weer 3 dagen ongesteld geweest. en nu sinds 15 april helemaal niet meer. Geen vaccinatie gehad, man is gesteriliseerd. Voor de zekerheid een test gedaan en die was negatief. Wel af en toe steken in de buik wat doorstraalt naar de rug en lies maar ook dit is al 3 maanden en er breekt niets door. Op internet staat pas huisarts bellen na 6 maanden geen menstruatie. fijn dat het inmiddels wel bij jou gekomen is
Vervroegde overgang? Al vermoed ik dat je van bouwjaar ‘89 bent gezien je nick, dus dan zou het wel heel, héél vroeg zijn (maar niet onmogelijk). Mijn moeder was 40 wat ook al heel jong is Als jij al 18 jaar de klok erop gelijk kan zetten wanneer je menstruatie doorbreekt (die paar uitzonderingen zijn er zó weinig met nog altijd een prima frequentie ertussen), zou ik persoonlijk toch eerder aan de bel trekken.