Juli 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lievekleine, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievekleine

3 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Net positief getest, uitgerekende datum zal rond 14juli zijn..
    Spannend!!!

2. Lievekleine

3 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het leuk vinden een groepje meiden te vinden die ook in Juli 2016 zijn uitgerekend :)

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
  4. Lievekleine

3 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat heb ik helemaal niet gezien!.. Oeps

5. Lievekleine

3 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor wie het wel leuk vinden om mee te kletsen hier, die is welkom.
    Bij de geboorte van mijn dochter hadden we een hele leuke groep december mama's en zou dat deze zwangerschap ook leuk vinden.

De andere groepen zijn van 1 t/m 15 en 16 tm/ .. Maar daar val ik precies tussen. Een groepje met mamas die allemaal in Juli zijn uitgerekend zou erg leuk zijn!

Misschien kan ik dan ook een (geheime) FB groep aanmaken om wat makkelijker contact met elkaar te houden gedurende de zwangerschap!

6. Fleurtjej

Fleurtjej Actief lid

8 okt 2015
    191
    0
    16
    Hoi Lievekleine,
    Ik ben wel geïnteresseerd om mee te praten en om eventueel mee in een geheime fb groep te zitten!
    Ik zit ook al in de lijst van Juli 1-15 mama's maar wil hier gerust mee praten

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Hai ik weet mijn datum nog niet maar als ik de computer moet geloven is 10 juli de uitgerekende datum :)

8. Lievekleine

3 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk meiden! Gezellig😀

9. Lievekleine

3 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    En gefeliciteerd allebei! Ik wacht even of er nog wat meer willen mee kletsen dan zal ik een FB groepje maken en de dames toevoegen die daar mee willen kletsen!

Voelen jullie al iets trouwens? Ik heb best veel krampen, echt het gevoel dat ik giga ongi moet worden.. Op internet lees ik dat dat met de innesteling te maken kan hebben maar kan me niet herinneren dat ik dat in mijn eerste zwangerschap ook heb gehad.. Iemand daar ook ervaring mee toevallig?

10. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Mijn baarmoeder is ook aanwezig en volgens mij zit t vruchtje nu aan de linker kant. Nog 19 dagen wachten voor dat dat bevestigd kan worden ;)
    Ik hoef niet in een facebookgroepje hoor. Vind het hier voldoende :)

11. Lievekleine

3 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen probleem hoor Naturel!

Jeetje, dat je dat zo precies lijkt te voelen.. Ik voel m'n hele baarmoeder trekken en zeuren haha.. Dus waar het eitje zit zou ik echt niet weten..

Mijn darmen zijn trouwens echt ophol geslagen maar dat is ook een goed teken.

12. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Ik wil ook graag meekletsen :). Hier na 4 miskramen weer zwanger. We zijn nu onder behandeling van Gent. Ik hoop dat het dit keer blijft zitten!

13. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Heftig shadowcat.. En gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer heb je de eerste echo?

14. Lievekleine

3 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom! Leuk dat je ook komt meekletsen :)

4 miskramen, wat heftig! Ga voor je duimen dat het dit keer wel blijft plakken! Wanneer krijg je een echo?

15. Elfjuh

Elfjuh Lid

4 nov 2015
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    #15 Elfjuh, 4 nov 2015
    Laatst bewerkt: 4 nov 2015
    Gefeliciteerd allemaal,..
    Ik ben 7juli uitgerekend (als mijn berekening klopt). Vind het enorme spannend, want je de 1e keer voor ons en gaat ook sneller dan verwacht meteen de 1e keer raak. 23november al een ego, lijkt mij wat vroeg als ik alles zo lees (ben dan 7wk 6dagen) maar de verloskundige kwam met die datum.
    Ik merk dat me lichaam flink aan het reageren is. Rommelen darmen, krampen en steken vooral als ik veel sta op me werk, en dan nog niet gesproken over de pijn in me botsten, kan niet eens meer op me Buikslapen. 😔

16. shadowcat76

Hoi hoi, ik heb nog geen echo gepland staan, we hebben de 25e een afspraak weer in Gent, ik neem aan dat ze dan ook gelijk een echo plannen.

Even mijn verhaal ; we zijn sinds augustus 2012 bezig voor een tweede kindje. Ik heb hier al diverse onderzoeken achter de rug, en hier konden ze niets meer voor me doen.
    Bij het doorlezen van mijn dossier echter in Gent zei de prof dat ze mijn schildklierwaarde te hoog vond. Die was 3.2 met het onderzoek hier en hun hanteren een waarde van onder de 2,5 voor een gezonde zwangerschap. Dus moest er bloed geprikt worden dezelfde dag nog. En aangezien ik komende vrijdag eigenlijk een kijkonderzoek in mijn baarmoeder had maar gisteren positief testte heb ik gelijk gebeld of de uitslag van het bloedonderzoek bekend was. Er is overleg geweest, schildklier inderdaad te hoog, en sinds vanochtend gelijk aan de medicijnen. En kijkonderzoek afgezegd natuurlijk. Dus ik hoop dat dat de oplossing blijkt... de rest van de uitslagen (o.a. antistolling en nog wat dingen) was nog niet bekend dat horen we de 25e. Maar ze zeiden gisteren al dat schildklier het belangrijkst was.

Jullie ook allemaal gefeliciteerd trouwens :). Ik merk het wel hoor haha, kwaaltjes te over. Misselijk regelmatig, en de hele dag en nacht zere borsten dat wil je niet weten. Die dingen zitten nu echt in de weg pff.

Ik durf nog geen banner te plaatsen hoor, stel je voor dat het weer mis is...

17. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Kwaaltjes.. Ik heb ze bijna niet ;) Af en toe een steek in mijn borsten, een boertje of een aanwezige baarmoeder. De aders op mijn borsten geeft de zwangerschap nog het duidelijkste aan. :D Maar dit keer ben ik er zeker van. Met deze kleine komt het wel goed. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat gevoel helemaal niet.

Wat een weg heb je al afgelegd voor dit tweede wonder! Wij waren vanaf juli 2013 bezig en dat vond ik al lang.. Misschien dat ze de 25ste in Gent wel meteen de echo doen? Dan zit je ook rond de 7 weken.

18. shadowcat76

De misselijkheid komt hier echt in vlagen, vooral als ik 's avonds in bed ga liggen voel ik me niet lekker. Ik hoop dat je gevoel goed zit en dat het goed mag gaan!

Ik denk het wel hoor dat ze een echo doen want ik heb er vorige week ook een gehad. Toen was er nog niets te zien maar ja toen zat ik op 1 dag NOD dus logisch. De 25e als ik naar Gent moet zit ik op 7 weken 6 dagen. Ik zit wel te twijfelen, de afspraak in Gent afwachten of van tevoren bij de vk kijken of ze een echo doen. Ivm die herhaalde miskramen ben ik er toch wat ongeruster op ook al probeer ik dat niet te doen.
    Wij zijn misschien wat langer bezig dan jullie maar dat maakt niet uit toch, voor jou is de weg net zo lang geweest.

19. Fleurtjej

Fleurtjej Actief lid

8 okt 2015
    191
    0
    16
    Ik heb ook wel krampen maar is een beetje een ander gevoel dat bij een ongi vind ik. Verder ben ik soms misselijk en vooral moe :)

20. Lievekleine

3 nov 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Elfjuh! En gefeliciteerd!! 7wk 6dagn echo is prima hoor, bij m'n eerste zwangerschap met 7 wkn echo gehad en daar was al een mooi kloppend hartje op te zien. Volgens mij gaat het hartje ik week 5 al kloppen dus met bijna 8 weken heb je vast een mooie echo (wel een inwendige echo krijg je als het goed is ;) prettig om te weten als het je eerste keer is)

Deel Deze Pagina