niet ongi en ook niet zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door shorty, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shorty

    shorty Lid

    11 jan 2006
    36
    0
    0
    thuiszorg
    Hallo,

    Ben ik weer. Had vorige week ook al een vraagje gevraagd. Het is namelijk zo. Ben al 8mnd van de pil en Op 16 april moest ik ongie worden en heb sinds die tijd heb ik alleen maar (en alleen smorgens) heel klein beetje afscheiding (geen bloed). Na 10 dagen ben ik naar de HA geweest en die zei of je ongi zet door of je bent waarschijnlijk zwanger maar heb een test gedaan en die was negatief en van afscheiding heb ik geen last meer. Wat kan het nou zijn geweest. Dit ken ik helemaal niet van mezelf.

    Liefs shorty
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Shorty,

    Wat spannend, wat gebeurt er allemaal in je lichaam en wat is het geweest. Een van de twee opties die de huisarts genoemd heeft, dus of zwanger of een menstruatie die later doorkomt. Mcoht je na 2 weken nog steeds niet ongesteld worden en de test is wederom negatief dan zou ik je adviseren om het nogmaal te informeren bij je huisarts.

    Sommige vrouwen lopen met hun eisprong en menstruatie precies volgens alle boekjes. Maar vele vrouwen, hebben een lichaam die elke keer anders reageert, elke cyclus is anders en dit wordt veelal beinvloed door verschillende factoren. Factoren die dit kunnen beinvloeden zijn: leefgewoontes (zoals roken, eten, drinken), medicatie gebruik, omgeving, natuur, stress, ziekte, ziektegeschiedenis, werk, gewicht etcetera. Al deze invloeden kunnen positief of negatief inwerken, voor lange en of korte tijd. Als je een keertje later ongesteld wordt en helaas niet zwanger bent, kan een van deze factoren daarop invloed hebben gehad.
    Ik hoop dus voor je dat je gauw zwanger bent! Zonder problemen met een positieve test.

    Succes en groetjes,
    Japke
     

Deel Deze Pagina