kan iemand me even helpen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Evi Adams, 22 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi Adams

    Evi Adams Nieuw lid

    22 mei 2006
    2
    0
    0
    werkzoekende
    hoeilaart
    hallo,
    mijn naam is evi

    ik heb (mss) een (heel dom) vraagje.

    ik ben nu 19j bijna 20

    nu mij vraag gaat als volgt...

    ongeveer een paar maanden geleden iets van een 10 maand had ik een kleine b cup ,

    ik verkeer nu 9 maand en oke als we 'seks' hebben 'speelt' hij wel veel met mijn borsten,

    nu heb ik een b 85-90

    ik vind dat ze heel veel zijn verdikt op 'redelijke' korte tijd, dus pakt zo een maand geleden,

    ik pak de pil (microgynon 30) nieuwe pil gekregen over een 3 maand ongeveer

    nu mijn vraag is kan dat dat ik zwanger ben ? of moet ik mij hier echt geen zorgen om maken?

    dank u voor jullie reacties!
     
  2. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Het kan ook door de pil komen dat je borsten gegroeid zijn, kijk maar naar Giorgina ;) En het masseren van de borsten heb ik ook al vaker gehoord dat ze daar groter van kunnen worden.
    Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken om een zwangerschap, tenzij je "slordig" bent omgesprongen met de pil.
     
  3. Evi Adams

    Evi Adams Nieuw lid

    22 mei 2006
    2
    0
    0
    werkzoekende
    hoeilaart
    hey bedankt voor je reactie ,

    ja had dat ook gehoord dat het masseren van de borsten kan stimuleren , maar vond dit wat verdacht , en ik had nooit voorgehad dat mijn borsten groter werden van de pil ik slik van mijn 17 de pil al , en had dit nog nooit voor gehad , heb wel zwaardere pil voorgeschreven gekregen nu dus ,

    mijn zus heeft vandaag ook de nieuwe pill gaan halen juist dezelfde als mij , en omdat zij nog een a cup heeft , heeft ze gevraagd aan de dokter of het kan dat haar borsten daar groter van worden en de dokter zee dat dat wel kon . (ook maar pas van haar gehoord nu )

    ben ik even blij :D want mijn vriend is 25 en ik 19 :) hij wilt geen kinderen :p of toch niet voor de eerste 15 jaar :D

    bedankt voor je reactie!
     

Deel Deze Pagina