Wij hebben voor de zomer een week lang geboekt bij het park in Ameland van Roompot. Nu was er een actie dat je dan met voordeel een weekend of midweek kon boeken. Dat hebben we dus gedaan. Omdat we geen chalet wilde gingen we voor een huisje en hebben we gekozen voor Weerterbergen, daar zitten we nu. Maar vanaf het begin loopt het allemaal al een beetje mis... Alles is zeer slecht aangegeven bij binnenkomst mistte we wat dingen (netjes opgelost uiteindelijk na 40 minuten bij de receptie wachten) er waren dingen kapot, kinderstoeltje staat op instorten en nog een van de ergste dingen: er hangt een enorme plas lucht en we kunnen maar niet achterhalen waar het vandaan komt! Maar goed we hadden zo iets we wachten het maar even af.. Zijn naar bed gegaan en ik kreeg enorme jeuk overal, niet erg prettig. Ook steken de veren gewoon door onze ruggen heen van het matras. Onze zoon ligt in een campingbedje waarvan we al wisten dat het matrasje niet zo super was (dat geven ze ook netjes aan bij het boeken) dus een oplossing voor gezocht en zelf wat meegenomen. Maar ook dat bedje is niet helemaal schoon. Hij heeft ook al weken geen hoestbuien meer gehad maar vannacht de hele nacht liggen hoesten (toeval of?? ) Ik ga dadelijk zijn kamer en met name zijn bedje even grondig onderzoeken of er een mogelijke oorzaak zou kunnen zijn.. (zelf met een doek al het bedje afgenomen) Nu zijn wij normaal wel fan van roompot (weerterbergen nog nooit geweest) maar dit is gewoon echt slecht! Vooral dat bed, mijn man heeft rugklachten, ik nekklachten en goed op vakantie weet je dat de bedden meestal niet al te comfortabel zijn (al moet ik zeggen dat ze in Domburg prima lagen) maar dat de veren in je lijf prikken? En je ook nog eens enorme jeuk hebt als je in het bed ligt? lijkt me niet helemaal normaal... Mijn man weet ook nogal wel wat af van meubels en bedden enz en die zegt ook dat dit gewoon niet meer kan en die matrassen op zijn. Mijn man wil dadelijk al zijn spullen pakken en gaan, die is er klaar mee en vergaat van de rugpijn. Ik wil zo met de receptie gaan overleggen of alle bedden dat hier hebben en een klacht indienen over het feit dat het hier zo naar urine ruikt en het huisje niet echt schoon is. Vind het ook zonde om te gaan want hoewel het een goedkoper weekend was is het toch best prijzig om naar een nacht al te zeggen ik ga.. Maar ik vroeg me af: heeft er iemand al eens zo'n klacht gehad bij de roompot en heb je die klacht ingediend? Was er een oplossing of werd je afgewezen? Wij hadden ook geen enorme luxe verwacht hoor.. Maar schone huisjes dat mag je toch wel verwachten? En een bed waar de veren door je rug heen steken lijkt me toch ook niet helemaal normaal? Ik hoop echt dat bij de vakantie in de zomer (Boomhiemke) het er toch wat beter aan toe gaat.. Maar ja die huisjes zijn ook wat moderner.
Zowel sommige huisjes van Center Parcs als Roompot zijn vreselijk! Wij hebben 1 keer in een vies oud vervallen huisje gezeten en wij hebben het er niet bij laten zitten! Ze wilde ons in eerste instantie niet helpen maar na flink stampij toch een ander huisje gekregen. En omdat de prijs minder is hoeven jullie echt geen genoegen te nemen hoor! Hopelijk komt er een oplossing!
Ja bij hetzelfde park ook nog, er miste van alles, huisje was vies (speciaal gekozen voor astma huisje of hoe ze het ook noemen, ivm allergie) heb het gemeld (zelf het huisje schoon gemaakt ivm allergie) uiteindelijk eindschoonmaak niet hoeven betalen. Bedden waren ook niet echt denderend heb toen 2 nachten op de bank gelegen die lag beter als het bed. We zaten er 1 week in de zomer, (waren net uit elkaar, maar zouden voor zl samen op vakantie gaan, was niet alleen een crime ivm het huisje) hadden specifiek om een huisje vooraan gevraagd en dat zou geregeld worden, aangezien ik slecht ter been was, zaten uiteindelijk achteraan op het park, hebben ze ook niets mee gedaan want ze zaten 'vol', werd ook niet meegedacht over andere opties. Ben al met al niet echt tevreden over het park, heb ik ook wel laten weten. Overigens is de EHBO ook niet echt denderend zl had zijn tand door de lip, viel in het speelhuisje op het plein, de EHBO-er wist niet wat hij moest doen, uiteindelijk zelf geconcludeerd dat zijn tanden los zaten dus naar de tandarts voor controle. En de kinderanimatie was alleen vanaf 4 jaar, en werden geen uitzonderingen gemaakt. Heb zowel positieve als negatieve verhalen gehoord over weerterbergen en roompot. Zou vandaag gewoon eisen voor andere matrassen, en anders deel van je geld terug vragen! Ben dit jaar met Vl en zl bij landal geweest, huisje dichtbij was niet mogelijk, wel vlakbij het centrum, dus werd gelijk bij aankomst aangegeven dat we een autokaart kregen als compensatie, huisje was niet helemaal schoon en de douche/badkraan werkte niet, een halfuurtje later stond de monteur en schoonmaakster voor de deur! Super service wat dat betreft!
Geen ervaring mee, wij vonden het geweldig in Weerterbergen. Overal bij de Roompot trouwens, we zijn in ook Domburg, Kamperland, Drenthe en op Texel geweest. Ik vond Centreparcs juist teleurstellend. En Hogeboom vakantiepark in Gelderland day huis was echt gewoon goor en alles was kapot. Daar ga ik nooit meer naar toe.
Oh ja centerparcs is ook niet ons ding.. Maar Roompot nooit geen problemen.. Man lief is niet meer over te halen die wil naar huis!
Wat een zooi zeg!! Ik zou als ik jou was de receptie passeren en vragen om een deftig huisje en anders melden dat jullie het park verlaten en je geld terug willen.
En jullie zijn gisteren aangekomen? Ik zou toch echt eerst flink klagen bij de receptie, wellicht kunnen jullie een beter huisje krijgen. Je hebt er toch voor betaald, dus het zou zonde zijn om nu naar huis te gaan. Misschien bieden ze een oplossing
Oehhhh erg herkenbaar!!! Afgelopen december een rook en huisdiervrij huisje daar geboekt bij weerterbergen ivm de allergieen van mijn zoontje. Op het eerste oog zag het er gewoon ook schoon uit allemaal en we hebben het er prima naar ons zin gehad. Helaas werd mn binkie daar erg verkouden en savonds in bed werd hij zo hevig benauwd dat we met hem naar de hap zijn gereden daar. Ze dachten aan een zeer heftige verkoudheid en misschien pseudo kroep. Wij hadden toen zoiets van ok, kan gebeuren en of we dan thuis zijn of daar, dat maakt dan ook niet echt uit. Nou iedere nacht hebben we opgezeten met een klein ventje in de douche om te stomen...echt verschrikkelijk, had hem nog nooit zo gezien! Op een dag ging ik daar toch eens goed onder de bedden stofzuigen en ik vond allemaal hondenharen en zelfs wattenstaafjes! We zijn die dag naar huis gegaan en zn klachten waren gelijk over!! We hebben toen een dikke vette klacht ingediend en t enige wat ze zeiden was dat we van tevoren nog duidelijker hadden moeten aangeven dat hij zo allergisch was, want dan hadden ze nog beter schoongemaakt en naast excuses aanbieden was er niets meer wat ze voor ons konden doen. Heb gezegd dat ik dat erg jammer vond en dat we ondanks dat t een leuk park is er niet snel meer voor zouden kiezen en heb toen opgehangen. Was laaiend eerlijk gezegd! Een week later werd er een pakketje bezorgd met kook konijn erin en een kaartje waarop stond dat ze hoopten dat t ondertussen beter ging ,et mn zoontje.... Echt nu ik jou verhaal zo lees, voel ik weer woede opkomen! Zeker omdat t dus blijkbaar niet zomaar een incidentje is, maar het vaker voorkomt! Zouden we hier niet verder iets mee kunnen met meerdere mensen?
Wij gaan nevernooitnietmeer naar Roompot. De parken zijn mooi hoor en ons huisje was vrij nieuw en ook prima. Wij zaten in Zeeland en het zwembad zou supermooi zijn en een subtropisch zwemparadijs. Nu weet ik niet wat Roompot onder Subtropisch en Zwemparadijs verstaat............. Was dat even een zware tegenvaller. Aiden was nog een baby van 10 maanden oud. Het kinderbadje/pierenbadje was verbonden met het grotemensenzwembad en het water was ijskoud. We zaten er nog maar net in of Aiden zag al blauw. Verder zag alles er behoorlijk oud uit. In tegenstelling tot de foto's en teksten op hun website. Zo snel mogelijk weer weggegaan uit dat zwembad. Wat een aanfluiting zeg! Wil niet zeggen dat dat voor elk Roompotpark geldt, maar toevallig was een van mijn zusjes naar een ander Roompotpark in Brabant geweest en ook daar was het zwembad waardeloos. We kregen na ons verblijf nog een enquete toegestuurd en je begrijpt wel dat het zwembad van ons een zware negatieve beoordeling heeft gekregen. Wij zijn meer fan van Landal Greenparks. Dit jaar gaan we voor het eerst met het Familieweekend naar Centerparcstrouwens. Zo te lezen kan dat ook nog wel eens tegenvallen gezien jullie reacties.
Ik heb al heel wat weekendjes doorgebracht bij centerparcs en nog maar 1x een klacht over de schoonmaak gehad dat werd dan ook direct verholpen en het huisje was brandschoon toen we terug kwamen uit het zwembad.
Naar welke CP gaan jullie met de familie? Die hebben wel echt gave zwembaden veel beter nog als landal.
Wij gaan ieder jaar een weekje naar Centerparcs en dit doen wij al jaren. We hebben al verschillende huisjes gehad en tja, die goedkopere huisjes zijn niet zo modern als de vip huisjes bijvoorbeeld maar ze zijn over het algemeen gewoon netjes. En de service is gewoon goed in vergelijking met Roompot. Heb je dan wel een vies huisje dan staat binnen no time de schoonmaakster voor de deur. Wij zijn ook echt geen fan van Roompot, nu al 2x mee gemaakt dat ze niet kunnen voldoen aan dat gene wat ze verkopen in de boeken en of op internet. Vieze huisjes, zwembaden waarvan ik denk dat mijn douche nog leuker is om te spelen, erg koud in het zwembad, sago personeel. Nee dan betaal ik liever wat meer en ga ik naar centerparcs, daar heb je tenminste een echt sub tropische zwembad en een leuke kinderclub voor jong en oud. Landal is ook wel goed maar ik vind ( als je kijkt naar de zembaden ) Centerparcs nog vele malen beter.
Nou we zijn onderweg naar huis.. De manager bood ons een familie villa aan maar mijn man had er geen zin meer in. En we zouden morgen al vertrekken ivm Werk maandag. Dat kon de Manager wel begrijpen. Nu hebben we een compensatie gekregen althans dat krijg ik overgemaakt.. Nou ben benieuwd!
Jammer van jullie weekendje. Wel netjes dat je een villa aangeboden kreeg maar ik snap de frustratie ook. Netjes dat je geld terug krijgt. Hopelijk hoef je niet te ver te rijden.
Jammer dat het zo is gelopen! Wij hadden een perfect lang weekend bij de Roompot in Domburg; het was alleen zo dat het toilet naar urine rook bij binnenkomst. Kan gebeuren en ik heb het dus even zelf opgefrist door er even een doekje overheen te halen. Bij de eindschoonmaak heb ik dat 'pas' aangegeven en toen zei de vrouw dat ik dat gerust door had kunnen geven, want dan hadden ze nog iemand langs gestuurd. Overigens was ze meer te spreken over mijn schoonmaakkunsten; ik liet het schoner achter dan de gemiddelde poetsert
Wij zijn een paar weekjes terug op de Weerterbergen geweest. De schoonmaak laat te wensen over, maar dat komt ook omdat mensen het zelf mogen doen. Er wordt wel gecontroleerd, maar absoluut met de Franse slag. Ik heb het voor m'n gevoel schoner achtergelaten als toen we er kwamen en dan heb ik niet eens m'n best gedaan. Ik kreeg enorm jeuk en uitslag van dat zwembad daar. Dus bleef het ook bij 1x voor mij. Ach, ons dochtertje heeft het echt heel leuk gehad en we hadden maar 27 euro betaald via vakantieveilingen, maar meer is het ook echt niet waard. Dan moeten ze eerst eens wat op gaan knappen. Zelfs de vloertegels vertonen slijtage! Ts, ongeacht hoeveel je betaald hebt, zou ik wel gewoon een klacht indienen. Wij hebben het niet gedaan, maar met allergiën e.d. moeten ze gewoon zorgen dat het op orde is. Schoonmaak zou ik zeker weigeren te betalen.
Wij zijn er vorige week geweest, heel luxe is het niet maar echt slecht ook niet. Het huisje waar wij zaten (422) was schoon en netjes. We hadden zelf de babyspullen meegenomen, want wilden die niet daar huren. Campingbedje is zo meegenomen. Enige minpunt voor ons waren de overvliegende straaljagers.. en het zwembad wat erg koud was.